Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه استقرار پرنده فروشان در میدان کرج، بیش از دو دهه است که مشکلات زیست محیطی فراوانی در این محدوده ایجاد کرده، مجموعه مدیریت شهری کرج ،انتقال آن‌ها به بوستان طبیعت را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: ساماندهی پرنده فروشان و انتقال آنان به پارک طبیعت از تکالیف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی است که شورای پنجم آن را مصوب کرد.

خیری، افزود: سال گذشته با اعتبار سه میلیارد تومان، احداث بازار تخصصی پرنده‌های زینتی در بوستان طبیعت واقع در منطقه خط ۴ حصار آغاز شد.

او افزود: بازار تخصصی پرنده فروشان تا آخر تیر ماه جاری آماده بهره برداری است با کمک مقام قضایی و مصوبات بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به زودی، زمینه انتقال پرنده فروشان میدان کرج به بوستان طبیعت فراهم می‌شود.

انتهای پیام/خ.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرنده فروشی زیست محیطی پرنده فروشان بوستان طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز