Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@12:26:46 GMT

◄ پنج دلیل برای انباشت کالا در بندر امام

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۵۵۷۰

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل کالا گفت: مدتی است بارهای فله در بندر امام خمینی دپو شده و ارگان های مربوطه را دچار مشکلات زیادی کرده اما سوال این است که دلیل این رخداد چیست؟ چرا مسئولان علت را از ریشه جستجو نمی‌کنند و با ارایه لاستیک تشویقی قصد دارند مشکل  را حل کنند؟

به گزارش تین نیوز، سعید علام افزود: چندین مشکل اساسی وجود دارد که باعث شده بار در بندر امام خمینی دپو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اولین مشکل نبود نظارت در کرایه های منتهی به استان خراسان مخصوصا کلینگر که عمده بار کمپرسی به استان خراسان می‌باشد، دومین دلیل جاده‌ های خراب و کوهستانی منتهی به خوزستان است.

او ادامه داد: عامل سوم، تبعیض بین رانندگان بومی و غیر بومی از مرحله نوبت دهی تا مرحله بارنامه گرفتن مخصوصا هنگام بارگیری  و دلیل چهارم نا امن شدن بعضی از  جاده های خوزستان است که به لطف نیروی انتظامی در حال پیگیری می باشد.

این راننده کامیون تاکید کرد: یک راه حل اساسی برای رفع مشکلات وجود دارد  و آن این است که از ظرفیت اسکله شهید رجایی بندرعباس برای تخلیه و بارگیری اقلام اساسی استفاده بهینه شود.

علام با تاکید بر این که اکثریت غالب رانندگان و کامیون داران بندرعباس را به بندر امام ترجیح می دهند، از مسئولان خواست در تصمیم گیری ها از رانندگان فعال و با تجربه استفاده کنند.

او افزود: رانندگان و کامیونداران فقط قصد کمک به جامعه حمل و نقلی کشور را دارند نه نقشه برای تصاحب میز مسئولان.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بخش حمل و نقل امام خمینی مشکلات لاستیک تین امام خمینی نیروی انتظامی مشکلات بندر امام پایانه بار بندر امام انباشت کالا کرایه حمل کالا لاستیک دولتی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که مردم این معضل را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند، مسئولان، مدعی اختصاص ارز به دارو و برطرف شدن مشکلات هستند که به گفته مدیرعامل انجمن تالاسمی این قبیل اظهارات فقط حکم پاشیدن نمک به زخم بیماران دارد.

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند. متأسفانه نبود ارز، عدم تخصیص به موقع ارز به صنایع دارویی، کمبود شدید نقدینگی در زنجیره تأمین دارو باعث شده مردم نگران افزایش هزینه‌های زندگی و تهدید جدی سلامتشان باشند و تا دیر نشده، نمایندگان مجلس باید در جهت استیفای حقوق مردم، مطالبات عمومی را از مسئولان مجدانه پیگیری کنند.

این روزمامه همچنین نوشت: در این هفته فعالیت «دولت جوابیه» همچنان در زمینه پاسخگویی به رسانه‌ها، که منعکس‌کننده نظرات افکار عمومی هستند، به راه بود و این بار رسانه‌های دولتی و تعدادی از افراد همسو، هجمه سنگینی را به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند که نشان می‌دهد عناصری در قوه مجریه تاب پذیرش هیچ انتقاد و حتی بیان آماری از سوی نمایندگان همسو را ندارند، غافل از آنکه عدم قبول واقعیات و نپذیرفتن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی را در پی خواهد داشت که کمترین آن، گشودن در‌ها به سوی انواع بحران‌هاست.

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد