Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز(دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بسیج اساتید کشور که در دانشگاه تهران برگزاری شد، گفت: رهبر انقلاب وقتی سیاست‌های ملی علم و فناوری را ابلاغ کردند، بند اول را در حوزه علم با لغت جهاد علمی شروع کردند و اهل اشاره این نکته را درک می‌کنند؛ یعنی معرکه، معرکه جهاد است که دشمن با همه وجودش آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب وقتی واکسن ایرانی را می زنند یک پیغام جدی دارد که ایشان با تمام وجود رهبری ایده ها را دارند و پیشرفت علمی را حمایت می‌کنند، گفت: بسیج رکن جهاد علمی و ستون خیمه همه جهادگران است و ان شالله در دوره پیش رو بتوانیم وظایفمان را به خوب انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب علم بسیج بسیج اساتید دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد