Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@07:30:57 GMT

مهدی رحمتی به دیدار معلولان ذهنی رفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۶۰۲۰

سرمربی تیم پدیده به دیدار معلولان ذهنی مشهد رفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، سیدمهدی رحمتی (سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان) در جمع معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهدمقدس از زیرمجموعه‌های موسسه خیریه بوستان شکوه مهر حضور یافت.

فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی مشهدمقدس پیش از این با انتشار کلیپی خواستار حضور دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خود شده بودند و رحمتی نیز بلافاصله این دعوت آن‌ها را اجابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی که تیمش فردا باید مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان برود، با حضور در میان فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی مشهد از نزدیک با فعالیت‌های هنری متنوعی که توسط این فرزندان صورت می‌گیرد آشنا شد. در بخشی از این بازدید معلولان ذهنی مجموعه شهید بهشتی مشهد برای رحمتی سرود اجرا کردند و برای او دف نوازی کردند.

وی همچنین در بخشی دیگر از این بازدید در فضایی صمیمانه در درون دروازه قرار گرفت و با فرزندان معلول ذهنی به انجام بازی پنالتی پرداخت.

شور و شوق فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی مشهد سبب شد تا رحمتی دقایق بیشتری را در میان آن‌ها بگذراند و پیراهن ورزشی را به یادگار برای آن‌ها امضا کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده همچنین در این بازدید با محمدهادی اشرافی؛ مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر دیدار و در جریان جزئیات فعالیت‌های این موسسه قرار گرفت.

رحمتی پیش از این نیز در سال‌های نه چندان دور در یکی از کمپین‌های مرتبط با آسایشگاه معلولان ذهنی شهید بهشتی مشهد به همراه علی کریمی حضور یافته بود.

پایان بخش این دیدار اهدای تعدادی از هنر‌های دست فرزندان معلول ذهنی شهید بهشتی به سیدمهدی رحمتی بود.

بیشتر بخوانید: پیروزی شاگردان رحمتی مقابل سایپا

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی رحمتی پدیده لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده خراسان مهدی رحمتی پدیده لیگ برتر معلولان ذهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • توسعه بهداشت ودرمان