Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:43:33 GMT

۱۵۹بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۶۰۷۹

۱۵۹بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای شیوع کرونا ۶۲ هزار و ۴۶۱ آزمایش در خراسان‌جنوبی انجام شده که از این میزان ۲۲ هزار و ۱۸۹ مورد مثبت و ۴۰ هزار و ۲۷۲ مورد نیز منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۷ تست pcr در استان انجام شده است، بیان‌کرد: نتیجه ۴۹ آزمایش مثبت بوده که ۱۷ مورد بستری و ۳۲ بیماری نیز سرپایی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده ادامه‌داد: همچنین ۳۰۹ آزمایش سریع کرونا در خراسان‌جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده که ۱۱۰ نمونه آن مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند، گفت: از این تعداد ۵۱ نفر ابتلاء قطعی به کرونا دارند و ۶ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه دو نفر از بیماران در وضعیت جسمی نامناسب و وخیمی هستند، اظهارکرد: ۲۱ هزار و ۲۱۵ نفر نیز تاکنون از بیماری کرونا بهبودی حاصل کرده یا دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند.

مهدی زاده با بیان اینکه متأسفانه یکی از هم استانی‌های ما بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده است، افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا به ۹۲۳ نفر در خراسان جنوبی رسید.

کد خبر 5251134

منبع: مهر

کلیدواژه: کامبیز مهدی زاده ویروس کرونا آمار کرونا ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان انتخابات 1400 ایلام اردبیل اراک عکس استانها مجلس شورای اسلامی خشکسالی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول نیروگاه بادی درح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت انرژی‌های تجدید پذیر خراسان، اظهار کرد: ایجاد ارزش افزوده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بادهای ۱۲۰ روزه از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در تولید انرژی‌های پاک است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند به رونق استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشینه کار در محل اجرای نیروگاه بادی درح اظهار داشت: به جهت اهمیت فعالیت این نیروگاه در استان، اجرای این پروژه باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی سرمایه گذاران در این جلسه و درخواست دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، گفت: این درخواست با دید مثبت با محوریت معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

قناعت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی فاز اول پروژه گفت و متذکر شد: روند اجرای کار برای ۱۵ درصد باقیمانده فاز اول شتاب بگیرد تا این مرحله وارد فاز بهره‌برداری شود.

به گزارش‌ایمنا؛ نیروگاه بادی درح با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون یورویی بخش خصوصی به ظرفیت ۵۰ مگاوات در حال احداث است و فاز اول پروژه شامل چهار توربین و به ظرفیت ۱۰ مگاوات، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 748437

دیگر خبرها

  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت