Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضاییه را تبریک گفت. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای محسنی اژیه (دام عزه العالی)

ریاست محترم قوه قضاییه

سـلام علیکم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با احترام، بدینوسیله اینجانب به نمایندگی از قضات و کارکنان شورای قضایی استان اردبیل، انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت ریاست قوه قضاییه را که موجب امتنان تشکیلات قضایی از تدبیر رهبری معظم انقلاب گردیده است را محضر حضرتعالی تبریک عرض می‌نماید؛ بی شک تخصص و تجارب قضایی و مدیریتی چشمگیر آن مقام معزز در کنار شایستگی‌های فراوان دیگر از یک سو و همراهی متعهدانه، مجاهدانه و مدیرانه کلیه واحد‌های تابعه قوه، چشم انداز روشن و امیدبخشی از تحول در راستای تحقق اهداف عالیه قوه قضاییه در نظام مقدس اسلامی را نوید می‌دهد و تشکیلات قضایی استان اردبیل نیز با تمام توان و ظرفیت خود، لحظه‌ای از همراهی در جهت تحقق اهداف و تکالیف خود بویژه اهداف مقرر در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له در حکم انتصاب حضرتعالی و سیاست‌های تحولی، سند تحول قضایی و سایر برنامه‌های ابلاغی باز نخواهد ایستاد و برای ارتقاء سهم و نقش خود در خدمت شایسته و بایسته به مردم ولایی و انقلابی استان و افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی قوه قضاییه و نظام پرافتخار اسلامی از هیچ تلاش و تدبیری فروگذار نخواهد بود.

حسین کثیرلو

رئیس کل دادگستری استان اردبیل

انتهای پیام/ برچسب ها: پیام تبریک دادگستری اردبیل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیام تبریک دادگستری اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل حجت الاسلام والمسلمین قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد