Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار سرخپوشان مقابل فولاد گفت: معتقدم این دیدار برای هر ۲ تیم سخت است. یکی از این دلایل، شرایط آب و هوایی است که البته این موضوع برای فولاد بهتر است؛ زیرا در آب و هوای گرم بازی کرده و با آن آشنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ۲ تیم بازیکنان محروم و مصدوم دارند که نمی‌توانند در این دیدار به میدان بروند و همین مسئله کار را برایشان سخت می‌کند. مهم‌ترین فاکتور دیدار فردا شب این است که هر ۲ تیم نیاز به برد و ۳ امتیاز دارند. فولاد برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل قرمز‌های پایتخت به برتری برسد. در سوی مقابل شاگردان گل محمدی برای قهرمانی دوباره خود در لیگ برتر، محکوم به برد مقابل فولاد هستند. ۲ تیم برای برنده شدن پا به زمین مسابقه می‌گذارند و این می‌تواند نوید بخش یک دیدار جذاب باشد.

او ادامه داد: بازی برای پرسپولیس بسیار سخت است. فولاد تیم خوب و منسجمی دارد. با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم، اما اگر پرسپولیس بتواند به برتری دست پیدا کند، راه خود را برای قهرمانی در لیگ برتر هموار‌تر می‌کند. مهاجمین پرسپولیس توانستند به خط حمله تیم کمک کنند. مغانلو، آل کثیر و ترابی بار خط حمله تیم را بالا بردند و این موضوع می‌تواند برگ برنده سرخپوشان در دیدار فردا باشد. امیدوارم این گروه در ادامه هم عملکرد خوب خود را داشته باشند.

درخشان در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر پرسپولیس کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد، سپاهان که جدی‌ترین رقیبش است می‌تواند کار را برایش سخت کند. امیدوارم با تلاش و اتحاد تیمی، بتوانیم در مسابقات پیش رو به برتری دست پیدا کنیم و پنجمین قهرمانی متوالی را جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس با ۲ غایب به مصاف فولاد خوزستان می‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس