Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازی‌ها فشرده بوده و بازیکنانمان کم است به همین دلیل بازیکن جایگزین نداریم و مجبوریم از بازیکنان مصدوم در بازی‌هایمان استفاده کنیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در هفته گذشته ما یک بازی سنگین در شهر اصفهان و مقابل سپاهان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه بازیکنمان که اخراج شد، تیممان کمی تحت‌فشار قرار گرفت و فشار زیادی را متحمل شد. بعد از آن هم تا به تبریز برگردیم و برای دیدار فردا آماده شویم، فرصت کمی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: بازی‌ها را فشرده کرده‌اند و طبیعتاً آن‌طور که باید تمرین می‌کردیم، نکرده‌ایم. سعی کردیم به بچه‌ها بیشتر استراحت دهیم تا به شرایط آرمانی بدنی برسند.

اکبرپور در خصوص شناختی که از مس رفسنجان دارد، خاطرنشان کرد: این تیم هم یکی از تیم‌های خوب لیگمان است. ما هم طبیعتاً این تیم را آنالیز و بازی‌هایش را نگاه کرده‌ایم. برای دیدار فردا برنامه داریم، از طرفی این بازی در شهر خودمان برگزار می‌شود و امیدوارم که بتوانیم با ۳ امتیاز و برنده از زمین خارج شویم.

وی در رابطه با شرایط مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار فردا اظهار داشت: در دیدار با سپاهان، رستمی کارت قرمز گرفته و محروم شد. به دلایل مختلف هم سه چهار بازیکن دیگر را در اختیار نداریم. یکی دو نفر از تیم جدا شده‌اند و یک نفر را هم بیرون گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: شرایط بازی‌ها به گونه‌ای است که بازیکنان می‌آیند یک بازی انجام می‌دهند و دوباره مصدومیتشان بدتر می‌شود. بازی‌ها فشرده بوده و بازیکنانمان کم است به همین دلیل بازیکن جایگزین نداریم و مجبوریم از بازیکنان مصدوم در بازی‌هایمان استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ان‌شاءالله که شرایط خوبی پیش بیاید، بچه‌ها بازی خوبی انجام دهد و بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: تراکتور و ماشین سازی؛ اثری از تبریزی های همیشگی نبود

انتهای پیام/

برچسب ها: ماشین سازی لیگ برتر علیرضا اکبرپور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی لیگ برتر علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن