Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:22:17 GMT

سلاخی بی‌رحمانه زن جوان به دست برادرشوهر

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۶۷۱۳

سلاخی بی‌رحمانه زن جوان به دست برادرشوهر

قتل زن جوان در قزوین سال ۹۱ رخ داد، برادر شوهر این زن با چاقو همسر برادرش را کشته بود که بعد از ۹ سال تحمل زندان از اعدام نجات یافت.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حیدری در آئین صلح و سازش پرونده قتل که با حضور رئیس کل دادگستری و طرفین پرونده برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی ماه سال ۹۱ طی تماس تلفنی با کلانتری ۱۳ باهنر وقوع قتل خانمی ۲۴ ساله، متأهل و دارای دو فرزند اعلام شد که پس از حضور مأموران انتظامی مشخص شد مقتوله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حیدری افزود: پس از بررسی و تحقیقات لازم مشخص شد قتل از سوی برادر شوهر به دلیل اختلافات خانوادگی در یزد صورت گرفته است، قاتل ۲۸ ساله و مجرد دستگیر و بازجویی‌های قضائی صورت گرفته و به قتل اعتراف نموده و پس از اتمام رسیدگی‌های قضائی رأی وی مبنی بر اجرای قصاص وی صادر شد.

مقام ارشد قضائی در یزد گفت: پرونده مذکور از سال ۹۵ جهت اجرای صلح و سازش به شورای حل اختلاف ارجاع شد که با تلاش‌های مجدانه واحد مصالحه قتل این شورا و خیران محترم صلح و سازش اولیا دم مقتوله که پدر، مادر و فرزندان وی هستند رضایت قطعی خود را اعلام کردند.

منبع: رکنا

کد خبر 505257

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل در یزد ارتکاب به قتل حوادث تلخ امروز قتل های ناموسی جزئيات قتل قتل خانوادگی قتل خانوادگی در یزد دستگیری قاتل اعدام در یزد محکوم به اعدام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی پرگل خانگی برابر تیم ولورهمپتون به تعقیب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، منچسترسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ولورهمپتون بود و میهمان خود را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید.

چهار  گل این بازی را ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی به تنهایی به ثمر رساند تا یک پوکر دیگر با پیراهن آبی‌های منچستر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. او در دقایق 12 و 3+45 از روی نقطه پنالتی و در دقایق 35 و 54 در جریان عادی بازی دروازه حریف را گشود. دیگر گل سیتی هم توسط جانشین هالند، خولین آلوارس و تنها سه دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 85 بازی به ثمر رسید. تنها گل گرگ‌ها نیز در دقیقه 53 توسط هوانگ هی چان رقم خورد.

سیتی با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل 82 امتیازی شد و دوباره به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگشت. این در حالیست که مردان گواردیولا یک بازی معوقه هم برابر تیم تاتنهام دارند و به این ترتیب از این شانس برخوردار هستند که سرنوشت قهرمانی‌شان را در دستان خود نگه دارند.

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر جزیره، فردا سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 16:30 چلسی پذیرای وستهام است و در بازی همزمان برایتون از استون‌ویلای چهارمی پذیرایی می‌کند. همچنین از ساعت 19 نیز لیورپول برای جا نماندن از کورس مدعیان پذیرای تاتنهام خواهد بود. لیورپول 75 امتیازی در صورت توقف در این بازی عملاً با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • انتشار مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان