Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:09:48 GMT

مرد جوان، دختر مورد علاقه‌اش را آتش زد!

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۷۰۳۹

پسر جوان که به تصور خیانت، زن جوانی را به آتش کشیده و مرگ او را رقم زده بود، تسلیم ماموران شد. متهم در تحقیقات مدعی شد ناخواسته باعث مرگ مقتول شده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «جام جم» نوشت: رسیدگی به این پرونده جنایی با گزارش آتش‌سوزی مرگبار به پلیس غرب استان تهران آغاز شد. ماموران با حضور در محل متوجه شدند زن جوانی در یکی از آپارتمان‌های ساختمان بشدت سوخته و تلاش ‌همسایه‌ها برای نجات او بی‌نتیجه مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های پلیس نشان داد پسر جوانی به نام «شاهین» این خانه را اجاره کرده و با زنی جوان در آنجا زندگی می‌کرد. آنها در چند روز گذشته چند بار با هم درگیر شده و همسایه‌ها صدایشان را شنیده بودند. شب حادثه، شاهین مقابل خانه یکی از همسایه‌ها می‌رود و از او می‌خواهد برای کمک به زن جوان به خانه‌اش برود و بعد هم ساختمان را ترک می‌کند. همسایه‌ها هم با ورود به خانه با پیکر سوخته زن جوان به نام «مهناز» روبه‌رو شده و ماجرا را به پلیس و اورژانس خبر می‌دهند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پسر جوان با مراجعه به ماموران گفت‌ می‌خواهد واقعیت را بگوید.

او در تشریح ماجرا گفت: مهناز بعد از جدایی از همسرش از سوی خانواده‌اش طرد شد. وقتی شرایط او را دیدم‌، خانه‌ای اجاره کرده و به او گفتم در آنجا زندگی کند. گاهی نیز به او سر می‌زدم و اگر خریدی داشت برایش انجام می‌دادم. مدتی بعد به دلیل ارتکاب جرمی از سوی پلیس دستگیر و وقتی آزاد شدم، حس کردم رفتار مهناز تغییر کرده است. به ماجرا مشکوک شده و بعد از بررسی ارتباطات مهناز متوجه شدم در این مدت که در زندان بودم، چند بار با یکی از دوستانم به نام «میثم» ملاقات داشته و با او بیرون رفته است. سراغ میثم رفتم که او منکر این ارتباط شد و ادعا کرد متوهم شده‌ام و هیچ رابطه‌ای بین او و مهناز نیست. حس اینکه آنها به من دروغ می‌گویند آزارم می‌داد. شب حادثه سر این موضوع با مهناز درگیر شدم که او خودش را به بالکن خانه رساند و تهدید کرد خودش را به پایین پرت می‌کند. بعد هم روی خودش بنزین ریخت و تهدید کرد خود را آتش می‌زند. من هم کنار او فندک زدم تا بفهمد از تهدیدهایش نترسیدم که ناگهان شعله‌ور شد. ترسیدم و تلاش‌هایم برای خاموش‌کردن او بی‌نتیجه ماند. من قصد آتش زدنش را نداشتم و به همین دلیل خودم را تسلیم کردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل آتش زدن همسایه ها زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • خانه مورد علاقه سرخپوشان (عکس)
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار