Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:22:16 GMT

تقویت مژه‌ها با ۸ ترفند ساده

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۸۰۴۶

تقویت مژه‌ها با ۸ ترفند ساده

به گزارش حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  همه ما آرزوی داشتن مژه‌هایی بلند و ضخیم را داریم، اما نمی‌دانیم چطور به رشد آن‌ها کمک کنیم. مژه‌ها در زیبایی و جذابیت چشم‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. عوامل زیادی مانند: سن، ژنتیک، و دیگر مشکلات پزشکی می‌توانند بر رشد آن‌ها اثر بگذارند. با این که تمام این عوامل را نمی‌توان کنترل کرد، اما مطمئناً می‌توانیم با استفاده از درمان‌های خانگی برای پرپشت شدن مژه‌ها در یک هفته به نتیجه دلخواه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشم‌های بدون مژه مانند کیک بدون تزئین هستند. راه‌های طبیعی زیادی برای پرپشت شدن سریع مژه‌ها وجود دارد.

رژیم غذایی

 آن‌چه بر بدنتان اثر می‌گذارد روی مژه‌ها نیز اثرگذار است. مصرف مواد غذایی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی و دنبال کردن یک رژیم غذایی مفید می‌تواند به رشد مژ‌ه‌های بلند و پرپشت‌تر کمک کند. مکمل‌های مولتی ویتامین نیز می‌توانند موثر باشند.

 روغن کرچک

روغن کرچک از آن موادی است که در رشد مو‌ها اثر جادویی دارد. هر روز آن را با برس به مژه‌هایتان بمالید تا بدون نیاز به ریمل مژه‌هایی پرپشت داشته باشید. دو قطره از آن را با یک قطره روغن اسطخودوس یا چریش ترکیب کرده و استفاده کنید.

وازلین

 یکی از سریع‌ترین و رایج‌ترین راه ها برای رشد و پرپشت شدن مژه‌ها استفاده از وازلین است. مقداری از آن را به آرامی روی مژه‌ها بمالید و صبح با آب معمولی بشویید.

پوست لیموی آغشته به روغن زیتون

یک لیمو را به تکه‌های کوچک تقسیم کنید و آن را ۲-۳ روز در یک چهارم فنجان روغن زیتون غوطه‌ور کنید. این روغن را قبل از خواب روی مژه‌هایتان استفاده کنید و صبح زود بشویید. 

 چای سبز

مواد مغذی و کافئین موجود در چای سبز تاثیر شگرفی بر مژه‌ها دارند. می‌توانید یک تکه پنبه را به چای سبز آغشته کنید و به مژه‌هایتان بزنید. ولی ابتدا یک فنجان چای سبز درست کنید و اجازه دهید خنک شود.

 ویتامین‌ E

برای این درمان، به چند کپسول ویتامین‌ E نیاز دارید. یک کپسول بردارید و باز کنید و روغن داخلش را در بیاورید. این روغن را روی مژه‌هایتان بمالید و بگذارید چند ساعت بماند سپس با آب بشویید.

آلوئه‌ورا

ژل آلوئه‌ورا خواص زیادی دارد از جمله برای رشد مژه‌های پرپشت و بلند. قبل از خواب لایه‌ای از آن را با برس تمیز روی مژه‌ها بمالید. آلوئه‌ورا با تغذیه مژه‌ها ظاهری زیبا به آن‌ها می‌دهد.

تخم‌مرغ

یک عدد تخم مرغ را هم بزنید و یک قاشق گلیسیرین به آن اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا غلیظ شود. یک تکه پنبه تمیز بردارید و آن را به مواد آغشته کنید و روی مژه‌هایتان را بمالید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند وبعد با آب سرد بشویید.همانطور که به سلامت پوست و موهایتان اهمیت می‌دهید برای مژه‌هایتان نیز وقت بگذارید و درمان‌های خانگی ذکر شده را برای پرپشت شدن مژه‌ها در یک هفته امتحان کنید تا مژه‌هایی پرپشت و چشم‌هایی زیبا داشته باشید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقویت مژه روغن کرچک چای سبز مژه هایتان روی مژه ها پرپشت شدن چای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟