Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@03:31:10 GMT

ساکت الهامی: نساجی و صنعت نفت، هویت دو شهر هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۸۱۵۹

نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان فردا به مصاف یکدیگر می روند.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

فردا یک بازی خیلی مهم از جانب دو تیمی است که در اصل هویت دو شهر هستند و در سفره‌های مردم جا دارند. مردم آبادان و قائمشهر به عشق صنعت نفت و نساجی زندگی می‌کنند. مردم این دو شهر جز این دو تیم، شاید چیز خاص دیگری نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌

صنعت نفت‌ هویت، اصالت و ریشه مردم آبادان است. این تیم کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان جوان و آینده‌داری دارد. من بازی بسیار سختی را برای تیمم پیش‌بینی می‌کنم. جا دارد به پورموسوی بابت این تیم خوب تبریک بگویم. ما هم نساجی هستیم و نتایج بازی‌‌های قبل نشان می‌دهد تیم‌مان رو به پیشرفت است. شرایط‌مان به گونه‌ای است که الان سرنوشت‌مان دست خودمان است. می‌دانیم با دو بحث رو‌به‌رو هستیم، اول بحث آب‌و‌هواست و بعد هم اینکه با تیم خوبی بازی داریم. جای خوشحالی دارد که صنعت نفت واقعاً فوتبال بازی می‌کند و می‌توانیم یک فوتبال زیبا بازی کنیم. امیدوارم تیمی که شایسته و در زمین بهتر است، پیروز شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد:

برای داوران هم آرزوی موفقیت دارم. می‌دانم داوران در شرایط سختی هستند. بازی سنگینی است، نه به لحاظ امتیازی، بلکه به لحاظ جایگاه جدول و آینده لیگ بیستم.

الهامی در واکنش به سؤالی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای این مسابقه تصریح کرد:

در این مورد باید بگویم ما 20 نفر داریم. 11 نفر هم داشته باشیم باید برای بردن بازی کنیم. فکر می‌کنم بازی زیبایی باشد.

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی هوشنگ نصیرزاده در طرفداری: کی روش عزت و شان ایرانی را زیر سوال برد؛ آنکه خدمت بی منت کرد را دوست دارم! تولدت مبارک علی انصاریان عزیز؛ اولین تولد بعد از درگذشت واکنش امیرحسین صادقی به شکایت احمد مددی: ما بی غیرت شدیم که تو شدی مدیرعامل! دست رد دنی اینگز به بالاترین دستمزد تاریخ ساوتهمپتون با هدف بازی کردن در تیمی بزرگ تر بایرلورکوزن پیشنهادات دریافتی برای پاتریک شیک را بررسی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد با ارائه جدیدترین دستاوردهای این صنعت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد یکی از قطب‌های اصلی کشور و منطقه در حوزه نساجی است و از دیرباز تاکنون این صنعت با نام یزد گره خورده و محصولات نساجی یزد در تمامی نقاط شناخته شده و زبانزد است.

با این وجود اما در طول چند دهه گذشته رفته رفته نساجی در یزد بزرگی خود را از دست داد و این صنعت با مشکلات بسیاری روبرو شد به گونه‌ای که دیگر نمی‌توانستیم نامی از قطب نساجی بودن برای یزد در نظر بگیریم چرا که بسیاری از نقاط دیگر صنعت نساجی بسیار پیشرفته تر و بزرگتری از یزد داشتند.

با این وجود طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه احیای این صنعت صورت گرفته که منجر به بهبود وضعیت صنعت نساجی استان یزد شد که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های منظم نساجی، ماشین‌آلات و محصولات آن اشاره کرد.

از جمله این نمایشگاه‌ها، برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد است که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در این نمایشگاه فعالان عرصه صنعت نساجی و پوشاک استان یزد و برخی نقاط کشور به عرضه جدیدترین دستاوردها و تولیدات خود در این صنعت پرداختند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی