Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حسن خیریانپور احداث پایانه صادراتی محصولات شیلاتی - فرآوری وتوسعه صنایع تبدیلی را ازجمله دیگر برنامه های مهم حوزه شیلات قید و تصریح کرد از جهت کمی نیز با توسعه پرورش ماهی در آببندانها و مزارع نیز اقدامات موثری انجام که میزان تولید محصولات شیلاتی از 96 هزار تن به 106 هزار تن رسانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بهشهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران که در این مراسم سخن میگفت تصریح کرد پروژه رها سازی بچه ماهی در دریای خزر بعنوان یکی از پروژه های مصوب اقتصاد مقاومتی برای حفظ ذخائر دریای خزر بسیار مهم بوده و سالانه در این خصوص انجام و تاکنون حدود 72 میلیون قطعه بچه ماهی در دریای خزر رهاسازی شدند.

حسن خیریانپور احداث پایانه صادراتی محصولات شیلاتی - فرآوری وتوسعه صنایع تبدیلی را ازجمله دیگر برنامه های مهم حوزه شیلات قید و تصریح کرد از جهت کمی نیز با توسعه پرورش ماهی در آببندانها و مزارع نیز اقدامات موثری انجام که میزان تولید محصولات شیلاتی از 96 هزار تن به 106 هزار تن رسانده شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رهاسازی بچه ماهی سفید در بندر صیادی امیرآباد محصولات شیلاتی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد