Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از سازمان تبلیغات اسلامی، شورای شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی در آستانه محرم ۱۴۴۳ هجری قمری بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: هیات های مذهبی کشور همه تمهیدات برای برپایی هر چه با شکوه‌تر محرم امسال را مهیا کرده‌اند.

این بیانیه می افزاید: حماسه شورآفرین هیات های مذهبی؛ وعاظ، مداحان و خادمان در محرم سال قبل که با التزام و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی همراه شد الگویی کامل و ماندگار را برجای گذاشت که تحسین رهبر فرزانه انقلاب و رضایت همه متولیان و دست اندرکاران امور را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در آستانه فرارسیدن محرم ۱۴۰۰ شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کشور با بررسی تجربیات سال گذشته و با عنایت به گسترش واکسیناسیون عمومی، اعلام می‌دارد، تمامی هیات های مذهبی و خادمان سیدالشهدا (ع) اعم از وعاظ و مداحان و ...با همه عشق و ارادت خود به آستان ملک پاسبان اباعبدالحسین (ع)، تمامی تمهیدات برپایی آئین های سوگواری را باشکوه تر از همیشه و با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی مهیا کرده اند، امیدواریم که این خادمی ها موجبات رضایت قلب نازنین حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم سازد.

این بیانیه می افزاید: قطعا مسئولان امر با درک صحیح از اثر دعا و توسل در سلامت و عافیت جامعه دینی و همچنین اذعان به رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی توسط قشر مذهبی خود نیز سهم بسزایی در برپایی باشکوه مراسم غدیر و محرم خواهند داشت. امید است در واپسین روزهای دولت، نقطه سپیدی در کارنامه دولتمردان ثبت شود.

در پایان این بیانیه آمده است: اکنون که در آستانه دهه ولایت هستیم هیات های مذهبی کشور با برپایی جشنهای این دهه و به‌ویژه جشن های عید سعید غدیر خم اذن عزای خود را از امیر المومنین (ع) خواهند گرفت و مهیای حضور بزرگ خود در محرم و صفر خواهند شد.

برچسب‌ها ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی واکسن کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی واکسن کرونا هیات های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور