Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@19:33:56 GMT

تهدید اردبیل با ویروس دلتای هندی/مواظب کودکان خود باشید

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۸۷۳۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 44 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام حبیب زاده ضمن تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: با گسترش موج پنجم شیوع کرونا در برخی از نقاط کشور و نیز به خاطر مسافرپذیر بودن استان اردبیل از استان‌های درگیر موج پنجم خطر درگیری شهرهای توریستی استان با ویروس کرونا از نوع دلتای هندی نیز می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تهدید کودکان در این موج را یادآور شد و گفت: با توجه به قدرت شیوع این ویروس باید پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از تداوم واکسیناسیون در استان خبر داد و افزود: از کسانی که دز اول را دریافت کرده اند برای دریافت دز دوم در زمان مشخص شده در برگه به همان مرکز بهداشتی مراجعه کنند و نیز افراد بالای ۷۰ سال نیز برای دریافت واکسن به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 5251429

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ویروس هندی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان ایلام انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل مجلس شورای اسلامی اراک خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم) تلاش ببر برای شکار طاووس زیبا (فیلم) حرکت تماشایی یک ببر جلوی دوربین (فیلم)

دیگر خبرها

  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟