Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:04:31 GMT

فولاد هرمزگان از راه یابی به مرحله بعدی باز ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۸۷۹۴

فولاد هرمزگان از راه یابی به مرحله بعدی باز ماند

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، شاگردان ناصر عباس زاده در تیم فولاد هرمزگان در دور رفت این مسابقه ها نیز چهار باخت و یک پیروزی کسب کردند اما در دور برگشت هر پنج بازی خودشان را واگذار کردند تا نتوانند  به مرحله بعدی مسابقه راه پیدا کنند.  
در پایان مسابقه های این گروه تیم مهران شیراز به عنوان تیم نخست و تیم پادما یدک ایرانیان اصفهان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی مسابقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ 
فولاد هرمزگان در گروه (د) لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور با تیم های خانه بسکتبال رفسنجان، مهران شیراز، کهکیلویه و بویر احمد، خانه بسکتبال یزد و پادما یدک ایرانیان اصفهان هم گروه بود. 
در این رقابت ها آریا جعفری و آرین تختی ۲ بازیکن هرمزگانی مصدوم شدند و نتوانستند تیم خود را همراهی کنند.
 تیم فولاد هرمزگان با تیمی کامل جوان به این مسابقه‌ها اعزام شده بودند. 
در این دوره از مسابقه‌ها برای تیم فولاد هرمزگان آرین گردی تختی، آریا جعفری، محمد امین محجوب ، امیر حسین نادری پور ، اهورا خاکی نهاد، هومن اسماعیلی ، ایلیا امیری توسلی، علی قریشی، یاسین درویش نژاد ، آبتین دولتشاهی و بنیامین خضری با هدایت ناصر عباس زاده بندری به میدان رفتند. 
 نوید رجبی کمک مربی و  محمد زارعی کریانی سرپرست این تیم بودند و علی شاوی پور به عنوان مدیر تیم  بسکتبال فولاد هرمزگان را همراهی کرد. 
مسابقه‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور در چهار گروه ، ۲ گروه شمال و ۲ گروه جنوب برگزار شد.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال بسکتبال هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال هرمزگان لیگ برتر بسکتبال بسکتبال هرمزگان فولاد هرمزگان مسابقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس