Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در بیان آخرین وضعت کرونا در هرمزگان در ۱۴ تیر ۱۴۰۰ اظهار کرد: ۵فوتی کرونا در یک روز اخیر در استان داشته‌ایم و همین طور بالاترین شمار بستری‌شدگان تاکنون در هرمزگان به ثبت رسید.

وی افزود: اکنون ۷۶۲نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۰۴نفر از آنان در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال 18 نفر نیز وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره فوت شدگان 14 تیرماه نیز عنوان کرد: ۵نفر فوتی شامل ۳زن و ۲مرد۳۷ تا ۷۲ساله در بندرعباس، قشم، حاجی آباد و میناب بوده است و شمار کل فوت‌شدگان نیز به ۱۴۷۶نفر رسید.

به گفته نوروزیان کل تست‌های کرونا با انجام (۲۴۹۰ تست جدید) به ۳۳۰ هزار مورد رسیده و تاکنون 103 هزار و 253 نفر نیز در استان واکسن دریافت کرده اند که 36 هزار نفر از آنان دوز دوم بوده است.

 انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت