Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – روزنامه اسپانیایی مارکا و همچنین چند رسانه فرانسوی از قطعی شدن پیوستن سرخیو راموس به پاری‌سن‌ژرمن خبر داده اند.

راموس که بعد از ۱۶ فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد یا بهتر است بگوییم کنار گذاشته شد، همچنان تمایل دارد که به جاه طلبی خود در فوتبال ادامه دهد و یک تیم بزرگ را به عنوان مقصد آینده اش انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه فرانسوی اکیپ نوشت این ستاره ۳۵ ساله به توافق نهایی با پی.اس.جی رسیده است و همه چیز خیلی سریع و بعد از انجام آزمایشهای پزشکی او، که روز سه شنبه انجام خواهد شد، پیش خواهد رفت تا راموس به تیم پاریسی بپیوندد.

نکته نگران کننده برای مسئولان تیم فرانسوی مصدومیتهای متوالی است که راموس در فصل گذشته داشته است و حتی این موضوع باعث شد او حضور در جام ملتهای اروپا را هم از دست بدهد.

اما نزدیکان این بازیکن با اطمینان می گویند که او همه مصدومیتها را پشت سر گذاشته و از نظر بدنی در شرایطی مناسب قرار دارد.

روزنامه اسپانیایی مارکا هم در گزارش ویژه خود در این زمینه نوشته راموس تصمیم خودش را گرفته و قصد برگشتن از این تصمیم را هم ندارد. این روزنامه هم تاکید کرده که توافقها بین راموس و تیم پاریسی انجام شده و سرخیو برای دو فصل آینده بازیکن پاری سن ژرمن خواهد بود.

به احتمال زیاد تیم پاری سن ژرمن روز چهارشنبه مراسم معارفه راموس را انجام خواهد دارد. به این ترتیب راموس  یکی از بزرگترین خریدهای مالکان قطری است که از ۱۰ سال پیش مالکیت پی.اس.جی را در اختیار گرفته اند.

پاری سن ژرمن که تا اینجا اشرف حکیمی دفاع راست اینتر را هم خریده است با آمدن راموس خط دفاعی خود را تقویت می کند تا فصل آینده با هدایت پوچتینو یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن رئال مادرید سرخیو راموس پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم