Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی موسوی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم شایستگی پیروزی را داشت اما با اشتباه داوری نتوانست برنده شود.

وی افزود: استقلال در هفته‌های گذشته چند برد خوب را به دست آورده بود و می‌توانست این روند را در اراک ادامه دهد اما گل صحیح ارسلان مطهری آفساید گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری این همه به ضرر استقلال است و مدام این تیم از این موضوع ضرر می‌کند.

موسوی تصریح کرد: استقلال توان خود را معطوف به جام حذفی خواهد کرد و در این جام شانس اول قهرمانی خواهد بود و می‌تواند در پایان فصل یک جام بگیرد.

وی همچنین گفت: البته دیدار حساسی هم امروز مقابل تراکتور در تهران دارد و پیروزی مقابل این تیم باعث‌ خواهد شد روحیه آبی‌پوشان افزایش پیدا کند و آنها  با روحیه بهتری مسابقات آینده را برگزار کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: دیدار برابر تراکتو همیشه سخت و دشوار بوده اما آبی‌پوشان توانایی شکست این تیم را دارند.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی باشگاه استقلال تراکتورسازی جام حذفی علی موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز