Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرعزیز سیدجلیلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در بخش‌هایی از جمله تامین آب شرب ، احداث راه روستایی و نوسازی مدارس بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال‌زا قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در صورت معرفی طرح‌های مربوط به اجرای استخرهای ذخیره آب کشاورزی خلخال برای سرمایه‌گذاری و کمک ۲۵ میلیارد ریالی تکمیل این گونه‌ها در منطقه جنوب استان آمادگی داریم.

معاون عمرانی بنیاد علوی استان اردبیل گفت: این بنیاد ساخت ۵۳۶ واحد مسکونی محرومان در مناطق روستایی شهرستان‌های خلخال و کوثر را در دستور کار قرار داده و این واحدها در قالب امضای دو تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن احداث می‌شود.

وی اظهارکرد: ۲۰۲ واحد مسکونی در مناطق روستایی شهرستان کوثر و ۳۲۴ واحد مسکونی در بخش‌های مرکزی ، شاهرود و خورش‌رستم شهرستان خلخال احداث خواهد شد.

سیدجلیلی بیان کرد: بنیاد علوی استان اردبیل ساخت ۵۰ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای فرزند دو معلول در شهرستان‌های خلخال و کوثر را اجرا می‌کند.

او گفت: برای کمک به حل بحران بی‌آبی در روستاهای منطقه جنوب استان اردبیل بنیاد علوی طرح‌های آبرسانی شرب ۱۰ روستای خلخال و کوثر را با ۵۰ میلیارد ریال و همچنین تامین تانکر سیار آبرسانی به روستاهای کم‌آب منطقه را اجرا می‌کند.

وی سرمایه‌گذاری  ۷۰ میلیارد ریالی در اجرای پروژه‌های بهسازی راه‌ ۱۰ روستا در خلخال و کوثر ، کمک ۳۰ میلیارد ریالی برای توسعه اماکن ورزش روستایی این دو شهرستان ، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس و ساخت حداقل ۲۰ کلاس درسی و نیز ساخت خانه عالم در چند روستای خلخال و کوثر با پیش‌بینی ۱۲ میلیارد ریال از سایر برنامه‌های محرومیت‌زدایی ذکرکرد.

سیدجلیلی افزود: سیاست بنیاد علوی رفع محرومیت در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف اعم از بهداشت و درمان، تامین آب سالم و پایدار روستایی، تاسیس مدرسه و آموزشگاه روستایی و شهری و احداث جاده است.

او گفت: بنیاد علوی همچنین اقدامات موثری در قالب اجرای طرح‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زا برای توسعه شهرهای کم‌برخوردار انجام می‌دهد و مشاوران بنیاد علوی استعدادها و ظرفیت‌های مناطق کم‌برخوردار را شناسایی کرده و با حمایت مالی و مشارکت با سازمان‌های دولتی و غیردولتی طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زا را در مناطق محروم  اجرا می‌کند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال پروژه ساختمانی استان اردبیل بنیاد علوی توسعه روستایی بنیاد برکت اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال پروژه ساختمانی استان اردبیل خلخال پروژه ساختمانی استان اردبیل بنیاد علوی توسعه روستایی بنیاد برکت اعتبارات استان اردبیل میلیارد ریال سرمایه گذاری خلخال و کوثر واحد مسکونی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد