Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان پناه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۸۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۵۸ نفر بیمار کرونای قطعی و هشت نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد:از مجموع ۳۲۲ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، ۳۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، بهمئی و دنا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه با بیان اینکه خوشبختانه در ۶ روز گذشته مورد فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت نرسیده، عنوان کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰ هزار و ۳۴۱ بیماری کرونایی در استان بهبود یافته اند.

وی نسبت به شیوع بیماری کرونا هندی در کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد و افزود: روند افزایش ابتلا به بیماری دلتای هندی در کشور و به تبع آن در استان شروع شده میزان ابتلا و مرگ میر این بیماری خیلی زیاد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:روند شیوع بیماری کرونا در شهرستان های بویراحمد، بهمئی و لنده نگران کننده است و در صورت ادامه این روند بزودی وضعیت این سه شهرستان قرمز می شود.

وی افزود: با توجه به افزایش میزان کشندگی و سرعت شیوع این بیماری مردم برای جلوگیری از ابتلا به آن ضمن رعایت فاصله فیزیکی و شرکت نکردن در دور همی‌های خانوادگی حتما از ماسک استفاده کرده و از سفر و شرکت در تجمعات پرهیز کنند تا بتوانیم از این پیک بیماری کرونا با کمترین خسارت عبور کنیم.  


 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • درمان جدید بیماری آلزایمر
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی