Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:24:22 GMT

پلیس مانع خودکشی جوان خورموجی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۰۴۶۶

پلیس مانع خودکشی جوان خورموجی شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ صیادی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام یک مورد اقدام به خودکشی بر روی پل هوایی زیر گذر جاده لاور شرقی، ماموران گشت کلانتری ۱۱ فدک خورموج موفق شدند محلی را که فرد خودکشی کننده از آنجا با خانواده اش  تماس گرفته و از اقدام خود خبر داده بود، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همکاران ما به سرعت در محل حاضر شدند و دیدند فرد یاد شده بر روی لبه کناری پل قصد دارد خود را به پایین بیندازد. آنان پس از صحبت با این فرد، او را از عمل خود پشیمان کردند و از روی پل به پایین آوردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتی عنوان کرد: این فرد خود را اهل یکی از بخش‌های تابعه شهرستان و در زمان حاضر ساکن شهر خورموج معرفی کرد و هدف از اقدام به خودکشی خود را اعتیاد به مواد مخدر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

صحبت‌های مشاور کلانتری جوان بوشهری را از خودکشی منصرف کرد

صیادی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی این فرد صحیح و سالم به خانواده اش تحویل داده و تاکید شد که او را به روانشناس معرفی کنند و برای ترک اعتیادش چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودکشی اقدام به خودکشی اعتیاد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر