Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مصطفی علماء نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب در ارتباط با لزوم تحکیم وحدت امت اسلامی در مقابله با نقشه های تفرقه انگیز دشمنان اسلام، بیان نمود: جامعه اسلامی تحکیم وحدت را در عمل به دستورات الهی و اهل بیت(ع) می بیند؛ در ادامه این رهنمودهای مقدس با پیروی از توصیه های مراجع و علمای دین خود همچون امام عظیم الشان و نائب برحقشان مقام معظم رهبری این مسیر را طی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار داشت: از جمله موضوعاتی که باید بدان فکر و در برنامه ریزی حکومت های اسلامی بدان توجه نمود عمل و تعهد به دستورات الهی در راستای وحدت امت اسلامی است، جهان اسلام یکصدایی و یکنوایی نیاز دارد و تشکیل اتحادیه اسلامی درمان این مشکلات خواهد بود.

وی افزود: اگر امروزه جوامع اسلامی را مشکلات مختلفی اعم از گسترش ویروس منحوس کرونا ، اقتصادی متزلزل و بسیاری از مشکلات فقر و هرج و مرج فراگرفته است ریشه درعدم هماهنگی و همیاری مسلمانان در همپوشانی یکدیگر دارد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تاکید کرد: در واقع آنچه که برای پویایی و تقویت پایه های اساسی یک کشور اسلامی در شرایط کنونی یک لازمه به حساب می آید، تحقق وحدت به معنای واقعی است، آنچه که پیامبر اسلام بدان تاکید داشتند و اکنون یکی از ملزومات مهم جهان اسلام است.

انتهای پیام/  

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان