Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ادامه بازدید های دوره ای خود از واحد های تولیدی و صنعتی استان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارگران شرکت فورج پارت سازان گفت:ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان ابزار تحول و توسعه اقتصادی و راه حل عبور از مشکلات است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،حمید رضا پناه در این بازدید که به همراه عباسعلی برونسی فرزند بزرگوار شهید عبدالحسین برونسی (شهید شاخص کارگری کشور) و بخشدار رضویه شهرستان مشهد انجام گرفت ضمن خداقوت به مدیران و کارگران این مجموعه طی سخنانی گفت:خیلی خوشحالم از این که امروز در کنار فرزند بزرگوار شهید برونسی در این مجموعه حضور دارم و قطعاً حضور این عزیزان حلال مشکلات و مایه خیر و برکت برای جامعه کار و تلاش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هدف و رسالت اصلی ما خدمت به جامعه کارگری،کارفرمایی و تعاونگران استان است و بر خود لازم می دانیم از تلاش های ارشمند شما کارآفرینان قدردانی نماییم.
پناه در ادامه افزود: جامعه امروز ما نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و تلاش و تعهد نخبگان و کارآفرینان است و قطعاً در شرایط فعلی تمام توان و تلاش همه مسئولین و دلسوزان نظام رفع مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی و حفظ فرصت های شغلی است و ما نیز در این اداره کل در تلاش هستیم تا مشکلات جامعه کار و تولید را از مسیر های مختلف از جمله کمیسیون اجتماعی مجلس ،استانداری و ... پیگیری نماییم.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ضمن تشکر از ایثارگری و پایداری تمامی مدیران صنعت و کارآفرینان استان خاطر نشان کرد: همه کارآفرینان سرمایه های استان و کشور هستند که در این شرایط سخت و در جنگ اقتصادی تلاش می کنند؛ رویکرد ما در شرایط موجود ارتقاء فرهنگ کار،ایجاد فضای همدلی و هم افزایی بین کارگران و کارفرمایان است و معتقدیم ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و حمایت از کارآفرینان ابزار تحول و توسعه اقتصادی و راه حل عبور از مشکلات خواهد بود.
15 تیر 1400 10:19
کد خبر : 241,993
کلیدواژه ها: حمید رضا پناه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،بازدید از فورج پارت سازان،توسعه فرهنگ کارآفرینی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون