Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@17:48:54 GMT

اتهامات جدید فساد علیه رئیس جمهوری برزیل

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۱۸۲۳

اتهامات جدید فساد علیه رئیس جمهوری برزیل

پورتال خبری "یو او ال" برزیل با اشاره به نوارهای صوتی که دریافت کرده، گزارش داد، رئیس جمهور برزیل بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۸ میلادی که یکی از اعضای مجلس نمایندگان این کشور بود، دوستان و اقوامش را در ازای بازپرداخت‌هایی از حقوق‌شان، به عنوان مشاور استخدام می‌کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این گزارش پورتال خبری "یو او ال" آمده است: یکی از خواهران همسر سابق ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهوری برزیل در یک نوار صوتی اعلام کرد، هنگامی که برادرش از پرداخت بخش اعظم حقوقش به بولسونارو امتناع کرد، بولسونارو او را از پستش به عنوان مشاور برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وکیل بولسونارو به پورتال خبری "یو او ال" گفته است که موکلش در هیچ‌گونه اقدام غیرقانونی دست نداشته است.

این نخستین بار نیست که اعضای خانواده بولسونارو به اقدامات غیرقانونی متهم می‌شوند. دفتر دادستانی ریو دو ژانیرو در نوامبر ۲۰۲۰ به دنبال تحقیقاتی که سال قبلش آغاز شده بود رسما "فلاویو بولسونارو"، پسر بزرگ رئیس جمهور را به رهبری یک گروه تبهکار، پول‌شویی و اختلاس از بودجه‌ها و منابع مالی متهم کرد. براساس گزارش شبکه تلویزیونی "گلوبو" برزیل، ظاهرا فلاویو همانند پدرش زمانی که یکی از اعضای شورای قانون‌گذاری "ریو دو ژانیرو" بوده، دوستان و اقوامش را به عنوان مشاورانش استخدام می‌کرد.

به علاوه، در ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی، شورای کنترل فعالیت‌های مالی برزیل گزارش داد که حدود ۲۹۰ هزار دلار پول به حساب فلاویو واریز شده است و این جابه جایی مالی را اقدامی غیرمعمولی و خلاف قاعده توصیف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برزيل بولسونارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر

تین نیوز

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل "هما"، اعضا هیات مدیره، معاونین  و مدیران کل برگزار گردید.

کاپیتان فرزادی پور در این جلسه از  ۶۲ سال سابقه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و عبور از فراز و نشیب های متعدد در طی این سال ها گفت و ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همت همه عزیزان در بخش های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است و باید این مسیر ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آرمان های شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
  • اتهام لندن علیه مسکو درباره آتش‌افروزی درملک اوکراینی احمقانه است
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • عکس | سیل؛ طغیانی علیه طغیان انسان!
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد