Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان صبح امروز در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از اقدامات و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و توجه وزیر ورزش و جوانان به استان سمنان اظهار کرد: خوشبختانه با حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان، حاشیه‌های کمتری در امر ورزش داشته‌ایم که نشان از مسؤولیت پذیری و دقت نظر او دارد و با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات ورزش کشور، اقداماتش قابل‌قبول است

وی بیان کرد: اعتقاد ما بر آن است که وزارت ورزش و جوانان نیروهای مدیریتی خود را خودش انتخاب کند؛ چرا شناخت بیشتری نسبت به نیروهای تخصصی دارد و همچنین معتقدیم که مدیرکل ورزش و جوانان باید هم درک و دانش درستی از ورزش و هم انگیزه لازم را داشته و هم مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان باشد

آشناگر با اشاره به ظرفیت‌ها و مشکلات ورزشی استان عنوان کرد: استان سمنان استعدادهای خوبی دارد؛ ولی در جنبه قهرمانی توفیقات زیادی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان گفت: در ادوار زمانی مختلف، تک‌ستاره‌هایی از ورزش استان را به کشور معرفی کرده‌ایم؛ اما هیچ‌گاه شاهد موج‌آفرینی ورزش استان نبوده‌ایم.‌

آشناگر با تأکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان نیروهای تخصصی استان را رصد و در جهت ورزش حرفه‌ای و تخصصی هدایت کند، اظهار کر: مدیران نقش بسیار مؤثری در توسعه و رشد ورزش دارند و در این راستا، باید از قشر ورزشکار حفاظت کرد؛ چراکه می‌توانند افتخارآفرین باشند و از سوی دیگر باید مراقبت کرد تا دچار یأس و افسردگی نشوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید نشاط در استان ایجاد شود، گفت: ورزش به‌عنوان محور اصلی ایجاد نشاط است که باید به آن کمک شود.

وی اضافه کرد: اعتبارات ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌ها نمی‌تواند به موج‌آفرینی منجر شود و باید در ساختار آن تغییر ایجاد کرد.‌

استاندار سمنان با اشاره به مأموریت وزارت ورزش و جوانان در ساماندهی امور جوانان عنوان کرد: امور جوانان، صرفاً بحث ورزش آنان نیست؛ بلکه انگیزه‌ها، مشکلات، تنگناها و ... را نیز شامل می‌شود و لازم است تا حاکمیت فکر جدی به وضعیت بخش جوانان در کشور و از آن به‌صورت قوی‌تر حمایت کند.

آشناگر گفت: جوانان آینده‌سازان کشور هستند و باید به‌صورت ویژه دیده شوند.

رئیس شورای عالی ورزش استان سمنان با درخواست اینکه همه کمک کنند تا ورزش در استان رونق بگیرد، گفت: رکود در ورزش استان دیده می‌شود و لازم است تا توجه جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان به این امر به انجام رسد و در این راستا برای اعتلای ورزش در استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

او گفت: مشروط به برنامه‌ریزی ورزش و جوانان، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی ادارات استان در توسعه ورزش بلامانع است.‌

آشناگر گفت: لازم است تا وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، نسبت به تکمیل و تجهیز پروژه‌های ورزشی در شرق استان اهتمام بیشتری داشته باشد.‌

وی اضافه کرد: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار فراوانی در شرق استان وجود دارد که باید به آن‌ها توجه شود.‌

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش سمنان جوانان رکود علیرضا آشناگر استاندار سمنان وزارت ورزش و جوانان استاندار سمنان استان سمنان ورزش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان