Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی در نهصد و نود و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اردو یک فعالیت فوق برنامه نیست بلکه بخش مهمی از فرآیند یادگیری است و باید تکلیف در برنامه درسی مشخص شود.

به گزارش برنا؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در نهصد و نود و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با گرامیداشت «روز ملی قلم» و با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه اولین جشنواره معلمان مؤلف، گفت: خداوند در قرآن وقتی سخن از خلقت می کند، صحبت از صفت کریمه خود می کند؛ اما هنگامی که از قلم سخن به میان می آید، به صفت اکرم خود وصف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این موضوع نشان از عظمت قلم، نوشته و وحی مکتوب و اهمیت آن در ارتقای سطح آگاهی ها و استقرار جامعه و ارتقای کار تعقل و اندیشیدن در محتوای پیام ها و توسعه فرهنگ مکتوب را می رساند.

حاجی میرزایی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، تصریح کرد: همان طور که خداوند می فرماید، روند آگاهی انسان ها، از مسیر قلم و تعلیم با قلم آغاز می شود.

او اضافه کرد: شاید در کنار همه خلاقیت ها و نوآوری ها، در طول تاریخ چندین هزار ساله بشری، کمتر دستاوردی را بتوان پیدا کرد که به اندازه قلم، در حیات فکری، فرهنگی و تمدن بشری، تأثیر گذار باشد.

وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک روز ملی قلم به فرهنگیان صاحب قلم و تمام کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، به دستور جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اردو یک فعالیت فوق برنامه نیست بلکه بخش مهمی از فرآیند یادگیری است و باید تکلیف آن در برنامه درسی، مشخص شود.

او خاطرنشان کرد: همه دانش آموزان برای کسب سطحی از مهارت ها باید در اردوها مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش قرآن جامعه خلاقیت تمدن دانش آموزان دانش آموزان اردو وزیرآموزش و پرورش فعالیت فوق برنامه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • جذب بیش از صد و پنج هزار معلم جدید
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد