Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قندیلی مدیر عامل پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان گفت: در  زمان ۶ ماهه تاسیس پایانه‌ تخصصی فرش دستباف صادراتی در کنار ۹۲۱ مشارکت کننده ایرانی موفق به شرکت در نمایشگاه سلیمانیه عراق و صادرات ۹۱ تخته فرش دستباف به ارزش ۹۱ هزاردلار شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او از برنامه ریزی جهت حضور در نمایشگاه‌های اختصاصی ایران در اربیل عراق، بازرگانی عمان، قطر و داخل کشور خبر داد و افزود: پایانه صادرات فرش دستباف زنجان در حال جمع آوری بانک صادرات کنندگان فرش دستباف با مشارکت اتحادیه‌های تولید کننده فرش دستباف استان‌ها برای تقویت و حضور در رویداد‌های نمایشگاهی اختصاصی و تخصصی خارج از کشور است.

قندیلی ادامه داد: پایانه صادرات فرش دستباف ایران با کمک مرکز ملی فرش ایران در مدت ۶ ماه فعالیت خود با توجه به شیوع گسترده پاندمی کرونا و تعطیلی واحد‌های کسب و کار، اقدام به راه اندازی سایت پایانه صادراتی فرش دستباف به آدرس https://carpetterminal.com کرده است.

مدیر عامل پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان گفت: باتوجه به کاهش گسترش شیوع کرونا، نمایشگاه دائمی فصلی با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف استان زنجان و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان زنجان را برنامه ریزی کرده و تدارک دیده ایم.

او از حضور پایانه در شصت و دومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی دمشق/ سوریه ۲۰۲۱ خبر داد و از ذینفعان این حوزه برای همکاری و مشارکت در نمایشگاه‌های تخصصی دعوت کرد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه صادراتی فرش دستباف پایانه صادراتی فرش دستباف فرش دستباف زنجان پایانه صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ درحالی آغاز شده که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

این نمایشگاه از صبح هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی و… بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

احمد وحیدی از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی ایران اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کرد.

وزیر کشور در خصوص اقدامات استان قم در این نمایشگاه اظهار کرد: دو زنجیره ارزش راهبردی گردشگری و کفش ظرفیت‌های خوبی دارد که در این استان آغاز شده و نیازمند معرفی و تبیین بیشتر است.

وی ادامه داد: سنگ‌های زینتی هم که در بخشی از این غرفه در معرض عموم گذشته شده می‌تواند به عنوان یک زنجیره انتخاب شود که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

لازم به ذکر است، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز ۸ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6090470

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)