Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:40:28 GMT

قطع برق خارج از برنامه مردم ایلام را کلافه کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۶۴۰

قطع برق خارج از برنامه مردم ایلام را کلافه کرد

گروه استان‌ها ــ قطعی‌های پی‌درپی برق در سراسر کشور در روزهای اخیر به یک بحران تبدیل شده و علاوه بر این‌که نارضایتی مردم را در پی داشته، خسارات به بخش‌های مختلف وارد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایلام؛ بر اساس گفته مسئولان شرکت برق استان ایلام، با افزایش دما شاهد افزایش میزان مصرف برق در استان و دیگر مناطق کشور هستیم و همین امر سبب شده خاموشی‌ها در سطح کشور اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمال خاموشی‌های چندین ساعت در سراسر کشور که شرایط دشواری را برای حوزه‌های مختلف ازجمله درمان، صنعت ،خدمات و غیره را به دنبال دارد، بی‌تدبیری و سوء مدیریت وزارت نیرو را بیش‌ازپیش نمایان کرده است.

قطعی برق برای اصناف نیز مشکل‌ساز شده به‌طوری‌که این قطعی‌ها در برخی از فروشگاه‌ها سبب سوختگی یخچال‌ها شده و همچنین این قطعی‌ها موجب بروز مشکلات بسیاری برای دانش‌آموزان و دانشجویان شده است.

دلیل خاموشی‌های خارج از برنامه اعلام شد/سخنگوی صنعت برق: شرایط روزهای آینده بهتر می‌شودقطع برق 500 دستگاه اداری پرمصرف پایتخت در سال جاریهشدار سخنگوی صنعت برق درباره خاموشی‌های گسترده در 3 روز آینده/به دلیل قطع برق خارج از برنامه عذرخواهی می‌کنیم

لزوم افزایش سرانه برق مصرفی استان

محمد نوذری با بیان این‌که برق قطعی برق روزهای گذشته مشکلات بسیاری را برای مردم در پی داشته است؛ افزود: بیشتر مصرف برق در استان مربوط به مصارف خانگی است و باید سرانه برق مصرفی استان نسبت به نیاز مردم افزایش یابد.

 استاندار ایلام افزود: برخی از شهرستان‌های استان جزو مناطق گرمسیری محسوب می‌شوند و متأسفانه قطعی‌های پی‌درپی در این شهرستان‌ها به یک بحران برای مردم تبدیل‌شده است.

خسارت قطعی‌های مقرر برق به بخش صنعت

رضا محمدرحیمی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار تسنیم گفت: حوزه صنعت در هر منطقه‌ای سبب توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود و بی‌شک قطعی مداوم و پی‌درپی برق با توجه به مشکلاتی که در پی دارد به صنعتگران استان که خسارت وارد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام اظهار داشت: صنعتگران طی سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری مواجه بودند و این روزها نیز قطعی‌های پی‌درپی برق به یک معضل برای صنعتگران تبدیل‌شده او ضروری است مسئولان مربوطه در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

اعمال خاموشی بر اساس ظرفیت در نظر گرفته شده است

محمد محمدیان شمالی، سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: بر اساس سهمیه‌ در نظر گرفته‌شده برای استان ایلام مجبور به اعمال خاموشی در سطح استان هستیم.

وی بابیان این‌که ظرفیت معقول استان ایلام حدود 400 مگاوات است افزود: شرکت برق توزیع‌کننده میزان برق در نظر گرفته‌شده برای استان است و هیچ نقشی در تولید ندارد.

سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام دلیل قطعی برق در استان خارج از زمان‌بندی تعیین‌شده را خارج شدن نیروگاه از مدار عنوان کرد و گفت: در تلاشیم بر اساس زمان‌بندی قطعی برق اعمال شود.

وی در خصوص اعمال خاموشی‌ها در حوزه صنعت استان گفت: مدت‌زمان خاموشی 13 تا 17 برای صنعتگران تعیین شده است.

شمالی در پایان گفت: با توجه به افزایش دما که بدون شک افزایش مصرف را در پی دارد، قطعی‌های برق در سطح کشور را به‌تبع آن در استان ایلام ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعمال خاموشی استان ایلام خاموشی ها قطعی برق پی درپی بر اساس قطعی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست