Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:13:49 GMT

خیر طالقانی یک میلیارد ریال به ایتام اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۶۹۴

خیر طالقانی یک میلیارد ریال به ایتام اهدا کرد

رضا لشینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خیر طالقانی که در گذشته خود با یتیمی بزرگ شده است با خدا عهدی بسته و ۱۰۰ میلیون تومان  به‌حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) طالقان واریز کرد.

وی اظهار داشت: براین اساس این خیر طالقان به هر فرزند یتیم این شهرستان بیش از پنج میلیون تومان هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : طرح اکرام ایتام، طرحی است که به موجب آن فرزندان یتیم بی‌سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر ۱۸ سال مورد حمایت این نهاد قرار دارند.

لشینی افزود: اکنون حدود ۱۹ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳۷ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد طالقان می باشند که توسط بیش از ۷۰۰ حامی حمایت می شوند.

وی با اشاره به  اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌بانکی اختصاصی، وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند گفت: از ابتدای سال  بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط حامیان طالقان به حساب  ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است . 
لشینی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهد بیان داشت: مردم نیکوکار می‌توانند برای رفع مشکلات سایر ایتام و فرزندان محسنین با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

۵۳ هزار نفر در استان البرز زیر چترحمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

برچسب‌ها البرز طالقان کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز طالقان کمیته امداد امام خمینی البرز طالقان کمیته امداد امام خمینی طرح اکرام ایتام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند