Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: ساعت ۳:۴۵ امروز (۱۵ تیرماه) در شهرستان گتوند، داماد یک خانواده چهار نفر از اعضای خانواده همسر خود اعم از پدر زن (که دایی وی بوده)، مادر زن، برادر زن و همسر خود را به قتل رساند و یکی از همسایگان را زخمی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان گتوند با فعال‌سازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند و انجام اقدامات تخصصی، قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون به کارگیری سلاح و آتش متقابل پای وی را هدف قرار داده و وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۳ عدد فشنگ مربوطه کشف شد، گفت: پرونده همچنان در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل قتل عام خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۴۸ دقیقه امروز بر اثر برخورد سواری سانتافه با یک دستگاه پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در این سانحه رانندگی ۵ مرد ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند  که توسط امدادگران اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گتوند اعزام کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکارهای سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان