Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:13:33 GMT

چاره‌ای جز قطعی‌های مکرر برق نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۳۹۱۹

چاره‌ای جز قطعی‌های مکرر برق نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:چالش کمبود انرژی الکتریکی در روزهای گرم تابستان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده اما با شرایط فعلی چاره‌ای جز قطعی‌های مکرر برق نیست و به دلیل این معضل از مردم استان عذر می‌خواهیم.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در اراک،  افزود: مشکل قطعی برق مختص استان مرکزی نیست و کل کشور با آن دست به گریبان‌ است و در این راستا فرد خاصی مقصر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هر شهروند موظف است که با اعمال مدیریت الگوی مصرف و صرفه‌جویی کمک کند تا از بحران برق و وضعیت ایجاد شده عبور شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اختلاف بین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی با اداره کل استاندارد در استان قابل حل نیست، گفت: هر کدام از این نهادها یک نامه از سازمان خود ارایه می‌دهند و این اختلاف نظر موجب وقفه در بحث صادرات فرآورده‌های نفتی استان شده و باید هرچه زودتر در این راستا تعیین تکلیف شود.

وی پیشنهاد داد: حل این اختلافات باید در نشستی ملی پیگیری شود و این مهم باید با اولویت در دستور کار قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: در راستای قاچاق احشام استان نیاز است که جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و اداره کل تعزیرات حکومتی نشستی را برگزار کنند و راهبرد پیشنهادی را  به کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی ونظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی پیشنهاد دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی قطع برق استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

این نوع سردرد‌ها که به "سردرد‌های خوشه‌ای" معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. این مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.

«کارولین ران»، نویسنده این مطالعه از مؤسسه کارولینسکا در استکهلم سوئد، می‌گوید: «در سرتاسر جهان، سردرد تأثیر بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اجتماعی دارد.»

وی در ادامه می‌افزاید: «نتایج ما نشان می‌دهد که افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای با افزایش خطر ابتلاء به سایر بیماری‌ها مواجه هستند.»

این مطالعه شامل بیش از ۳۲۰۰ سوئدی ۱۶ تا ۶۴ ساله بود که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند. بیشتر آن‌ها مرد بودند، زیرا مردان بیشتر در معرض سردرد‌های خوشه‌ای هستند. محققان آن گروه را با ۱۶۲۰۰ نفر بدون سردرد مقایسه کردند که از نظر سن، جنسیت و عوامل دیگر مشابه بودند.

محققان سوابق کاری افراد را بررسی کردند تا مشخص کنند که افراد چند روز در سال به دلیل بیماری و ناتوانی از کار غیبت می‌کنند.

یافته‌ها نشان داد افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای به طور متوسط ۶۳ روز به دلیل بیماری و ناتوانی غیبت از محل کار داشتند درحالیکه افراد بدون سردرد خوشه‌ای ۳۴ روز غیبت از محل کار داشتند.

به گفته محققان، حدود ۹۲ درصد از افرادی که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند حداقل یک بیماری دیگر هم داشتند و حدود ۷۸ درصد از افرادی که سردرد خوشه‌ای نداشتند، دو بیماری دیگر داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم