Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت دستورالعمل اجرایی در راستای تعیین اقلام اطلاعاتی انواع اشخاص حقوقی مرتبط با ستاد کل نیروهای مسلح و چگونگی قرارگیری آن در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی گفت: این دستورالعمل با رعایت تدابیر و حفظ اطلاعات نیروهای مسلح و جلوگیری از انتشار غیرضروری و یکسان‌سازی در نحوه ثبت اطلاعات اشخاص حقوقی تحت تولیت و نظارت ستاد کل نیروهای مسلح و با همکاری و تأئید طرفین تدوین و تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، طی مراسمی با حضور مهدی اقبال معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور و سردار سلیمانی معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح، دستوراعلمل اجرایی تبصره ماده ۲ آیین‌نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی به امضاء طرفین رسید.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با اشاره به اهمیت این دستور العمل اجرایی در راستای تعیین اقلام اطلاعاتی انواع اشخاص حقوقی مرتبط با ستاد کل نیروهای مسلح و چگونگی قرارگیری آن در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی گفت: این دستورالعمل با رعایت تدابیر و حفظ اطلاعات نیروهای مسلح و جلوگیری از انتشار غیرضروری و یکسان‌سازی در نحوه ثبت اطلاعات اشخاص حقوقی تحت تولیت و نظارت ستاد کل نیروهای مسلح و با همکاری و تأئید طرفین تدوین وتصویب شده است.

وی با تأکید بر اهمیت این توافق به عنوان نقشه راه اصولی در اختصاص شناسه ملی به اشخاص حقوقی نیروهای مسلح کشور افزود: این دستورالعمل به علت آماده بودن زیرساخت‌های لازم بلافاصله اجرایی می‌شود و گزارش‌گیری‌ها و نظارت دقیقی بر اجرای آن اعمال خواهد شد.

سردار ایوب سلیمانی معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح نیز در مراسم تنفیذ و مبادله این تفاهم و دستورالعمل اجرایی، با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری مؤثر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در فرآیند تخصیص شناسه به اشخاص حقوقی نیروهای مسلح گفت: در هر گامی که کشور بیشتر به سمت دولت الکترونیک و سامانه‌ای شدن فعالیت‌ها برمی‌دارد نقش این گونه شناسه‌ها تعیین‌کننده‌تر و اجتناب‌ناپذیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات عدیده‌ای از بابت فقدان شناسه ملی برای اشخاص حقوقی تحت تولیت این ستاد ایجاد شده بود گفت: در این راستا باید تعداد قابل توجهی از شناسه‌هایی که قبلا برای نیروهای مسلح صادر شده ظرف مدت ۴ ماه ساماندهی و بازبینی گردد و درخواست شناسه‌های مورد نیاز در قالب جدید همکاری هرچه زودتر برای پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال گردد.

معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد با اصلاح روند قبلی این فرآیند و انتقال آن از وزارت دفاع به ستاد کل نیروهای مسلح و به بهره‌گیری از چارچوب جدید و توافق اصولی طرفین که هم محرمانگی نیروهای مسلح در آن رعایت شده و هم سیستم‌های حفاظتی و نظارتی آن را تأئید کرده‌اند، هرچه زودتر فوائد انجام این کار برای هر دو مجموعه سازمان ثبت و ستاد کل به منصه ظهور برسد.

مرتضی ادب مدیرکل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور نیز در این مراسم گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در این اداره کل و هیأت ماده ۹ آئین‌نامه پتایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور ارائه داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ثبت اسناد و املاك ستادكل نيروهاي مسلح سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا پورخاقان بعد از ظهر شنبه در دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جایگاه مهم نیروهای مسلح در کسب مقام امنیت در کشور ادامه داد: حفظ و حراست از سلامت و امنیت این نیروهای مهم در نقش آفرینی‌های کشور مؤثر است.

پور خاقان بیان کرد: سازمان قضائی نیز موظف است ضمن حفظ، صیانت و حراست از این نیروها مانع از انحراف و ناخالصی در این نیروهای مهم شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نسبت به سایر نیروهای مسلح در دنیا از جرایم پایین برخوردار هستند تاکید کرد: همین نرخ پایین هم برای ما زیاد است و تمام تلاش ما این است که پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم.

کد خبر 6090375

دیگر خبرها

  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند