Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _سه‌شنبه ۱۵ تیرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱۳ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۹ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده‌اند، افزود: از این تعداد ۱۲۵ مورد جز بیماران تست مثبت سرپایی و ۴۴ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شده‌اند، ادامه داد: در این مدت زمان ۹۷ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا در کرمانشاه گزارش نشده است، گفت: مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه در شمار هزار و ۹۲۶ نفر ثابت ماند.

کد خبر 505467

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه آمار کرونا در کرمانشاه آمار کرونا کرمانشاه آخرین آمار کرونا در استان کرمانشاه آمار کرونا استان کرمانشاه مبتلایان کرونا کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فوتی کرونا کرمانشاه فوتی های کرونا کرمانشاه ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه وضعیت کرونا در کرمانشاه ابتلا به کرونا در کرمانشاه کرونا در کرمانشاه ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت بحران کرمانشاه که امروز (هشتم اردیبهشت) با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، از بالا بودن حوادث کوهستان در کرمانشاه بواسطه کوهستانی بودن این منطقه یاد کرد و گفت : امسال ۳۰ حادثه کوهستان در استان رخ داده که از نظر تعداد حوادث و تعداد موارد فوتی ناشی از حوادث کوهستان دومین استان کشور هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته شاهد آمار بالای حوادث کوهستان در کرمانشاه بودیم، به گونه‌ای که از ۸۵۸ حادثه رخ داده در سطح استان که هلال احمر در آن ماموریت داشته، ۹۹ مورد آن حوادث کوهستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از دشواری عملیات در حوادث کوهستان یاد کرد که پُرهزینه و با ریسک بالا بوده و نیازمند تجهیزات تخصصی است.

محمدی خواستار تامین تجهیزات بیشتری برای رسیدگی به حوادث کوهستان در کرمانشاه شد و عنوان کرد: تجهیزات کنونی که در اختیار داریم پاسخگو نیست و برخی از آنها قدیمی و فرسوده هستند.

وی از کم توجهی به امکانات و تجهیزات امدادی مورد نیاز کرمانشاه بعد از زلزله سال ۱۳۹۶ نیز گلایه کرد و یادآور شد: اکنون که تا حدودی برای سیل سیستان و بلوچستان کمک‌هایی ارسال کردیم، موجودی انبار‌های استان برای حدود دو درصد جمعیت کرمانشاه کافی است، درحالیکه بلحاظ استاندارد‌ها این میزان باید برای ۱۰ درصد جمعیت استان جوابگو باشد.

محمدی خواستار توجه ویژه به امکانات و تجهیزات امدادی مورد نیاز در کرمانشاه شد و افزود: با توجه به تعدد و تنوع بالای حوادث و مخاطرات، در اختیار داشتن امکانات و اقلام امدادی ضروری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است