Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:53:09 GMT

نوسانات شبکه توزیع برق عامل اختلال در آبرسانی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۴۹۸۳

نوسانات شبکه توزیع برق عامل اختلال در آبرسانی

ایسنا/همدان معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: قطعی آب در دستور کار ما نیست و در چند روز گذشته به دلیل مشکلات و نوسانات شبکه توزیع برق، مشکلاتی در پمپاژ و آبرسانی صورت گرفته است.

حمیدرضا نیکداد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‎‌ها و سیاست‌هایی که در سطح کشور و در استان پیرامون مشکلات کمبود آب در نظر گرفته شده، قطعی آب فعلاَ در دستور کار ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکداد تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما برای مدیریت مصرف آب، کاهش فشار آب در زمان‌هایی مانند ساعت ۱۲ بامداد تا ۴ صبح است که مردم نیاز بسیار کمتری به آب دارند و در این ساعات نیز طبقات اول و دوم قطعا مشکلی در خصوص تأمین آب نداشته، اما ممکن است فشار پایین آب باعث مشکلاتی در طبقات سوم و بالاتر شود.

وی درباره اختلالاتی که در شبکه آبرسانی استان صورت گرفته است، توضیح داد: در چند روز گذشته به دلیل مشکلات و نوسانات شبکه توزیع برق، مشکلاتی در پمپاژ و آبرسانی صورت گرفته و باعث قطعی آب در برخی نقاط استان شده‌ است که براساس جلساتی که با شرکت توزیع برق استان داشتیم مقرر شد که قطعی برق در نقاط استراتژیک ما را مدیریت کنند تا مشکلاتی در شبکه آبرسانی ایجاد نشود.

وی با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی بارش‌ها نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها پیش‌بینی ما این بود که ۱۶۰ روستا نیاز به آبرسانی سیار دارند اما تا کنون به این عدد نرسیده و تمام تلاش ما این است که خدمات مورد نیاز را در اختیار هم استانی‌ها قرار دهیم.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در سال‌جاری وضعیت مناسبی از نظر منابع آبی نداریم، گفت: پیش‌بینی ما این است که شهرستان‌های همدان، اسدآباد، کبودراهنگ، فامنین، بهار و قروه درگزین در تابستان امسال با تنش آبی مواجه شوند.

نیکداد در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ مصرف بهینه بهترین راهکار برای عبور از شرایط بحرانی است و تمامی مشترکین آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند از طریق ارتباط با شماره ۱۲۲ اطلاعات و درخواست‌های مورد نظر خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قطعی آب تنش آبی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار