Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد اسلامی» روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح پروژه های عمرانی در مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: مسکن مهر پردیس «پایتخت مسکن مهر» در کشور است و امروز با همکاری مدیران شهرستان و استانی موفق شدیم که از تمام  بحران ها و کاستی ها گذر کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از وعده هایی که به مردم داده بودیم،  تکمیل زیربناها و روبناهای شهر پردیس بود که در حال اجرا است و این رویه را برای همه پروژه های مسکونی،  وزارت راه و شهر سازی در دست اقدام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز در حدود ۲ هزار و دویست میلیارد تومان پروژه روبنایی و زیربنایی افتتاح شدکه  حدود ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و عملیات اجرایی یک هزار و ۸۰۰میلیارد تومان پروژه جدید آغاز شد.

اسلامی با اشاره به اهمیت راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب در پردیس، توضیح داد: استفاده از فرآیند بازیابی آب تصفیه خانه فاضلاب   بهبود کیفی فضای سبز  محیط شهری را به همراه دارد.

وی افزود: این پروژه های شهری افتتاح شده اساسا سرانه آموزشی بهداشتی، درمانی ،فرهنگی، پارکها، بازارچه ها ،کلانتری، خانه بهداشت و هر آن چیزی که مردم در پردیس احتیاج دارند را کامل کرده و پوشش می دهد.

وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه این دستگاه تمامی امور عمرانی را با اهتمام ویژه انجام می دهد و منتظر سایر دستگاهها نمی ماند، اظهار داشت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ، انتقال خطوط برق توسط وزارت راه و شهر سازی با دقت و توجه ویژه انجام می شود و در انتظار دستگاه های دیگر نمی مانیم.

افتتاح ۴۰ هزار واحد مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن 

اسلامی از افتتاح ۴۰ هزار واحد مسکن مهر طی روزهای آتی خبر داد و اظهار داشت: روزهای آینده با حضور رئیس جمهور ۴۰ هزار واحد مسکن مهر و مسکن اقدام ملی افتتاح خواهد شد و در این آیین ۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس نیز افتتاح می شود.

وی افزود: طرح مسکن ملی از سال گذشته آغاز شده و در بیش از  ۱۰هزار نقطه در سطح کشور این طرح در دست اجرا است.

وزیر راه و شهر سازی گفت: در یک مرحله ۱۱ هزار مسکن طرح اقدام ملی را افتتاح کردیم و در مرحله جدید ۲۰ هزار  واحد افتتاح خواهد شد.

اسلامی افزود: جریان آماده سازی تکمیل و افتتاح طرح های مسکن ملی از این پس هر دو ماه یک بار انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت پرداخت به هنگام آورده از سوی متقاضیان، اظهار داشت: متقاضیان آورده های خود را بر اساس زمان اعلام شده واریز کنند تا با تزریق به موقع  بودجه خللی در ساخت، اجرا و واگذاری واحدهای این طرح ایجاد نشود.

وزیر راه و شهر سازی گفت: پروژه مسکن مهر در  همین دولت به پایان می رسد البته به استثنای پروژه هایی که پرونده حقوقی دارند که خارج از تعهدات این وزراتخانه است.

اسلامی با اشاره به تعیین سهمیه مسکن جدید برای متقاضیانی که پول واریز کرده بودند اما وارد سامانه نشده بود، توضیح داد: برای این افراد محلی را  در پردیس تعیین کردیم و ساخت پروژه آنها از سال گذشته آغاز شد و حداکثر تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

محیط زیست مجوز ساخت متروی پردیس را  فردا صادر می کند

وزیر راه و شهر سازی از خاتمه مشکلات محیط زیستی برای ساخت متروی پردیس خبر دادو اظهار داشت:  بر اساس اعلام محیط زیست  مجوز متروفردا صادر خواهد شد.

اسلامی افزود: تفاهم نامه امضاشده و مصوبه را از دولت دریافت کردیم و به محض تجهیز کارگاه، متروی پردیس کلنگ زنی خواهد شد.

۱۵ هزار خانه خالی در پردیس داریم

وی با اشاره به اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی، اظهار داشت: در شهر پردیس ۱۵ هزار خانه خالی داریم و به مالکان توصیه می شود هر چه سریعتر در خانه های خود ساکن بشوند و یا اجاره بدهند.

وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: لیست یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانه خالی را به سازمان امور مالیاتی دادیم تا بر اساس مقررات اقدام کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر شهرستان پردیس طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر وزیر راه و شهر سازی هزار واحد مسکن مهر اقدام ملی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه تاکید کرد: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است. البته هم‌اکنون ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد که ارزش ریالی این پروژه‌ها حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

کد خبر 6089630 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری