Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، در اردیبهشت‌ماه امسال چهار خودرو شامل یک خودروی سبک و سه خودروی سنگین موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.  

به گزارش  وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط اداره کل صنایع حمل و نقل این وزارتخانه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ خودرو با ۳ ستاره کیفی در گروه وانت

برپایه این گزارش، در اردیبهشت ۱۴۰۰ در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در فهرست قیمتی ۲، وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

یک خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در فهرست قیمتی یک، خودرو تیگو۷ تولید شده در شرکت مدیران‌خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرد.

همچنین در فهرست قیمتی ۲، هایما S۷ اتوماتیک ایران‌خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

JAC_S۵ و JAC_S۳ کرمان موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو مدیران‌خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X۳۳S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

تولید ۵ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی

همچنین در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس‌توربو اتوماتیک شرکت ایران‌خودرو پنج ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو۲۰۷ ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنا پلاس از ایران‌خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این فهرست قیمتی، رانا، پژو ۲۰۶SD و پژو ۲۰۶ همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این فهرست، سمند و سورن ایران‌خودرو تبریز، پژو پارس ایران‌خودرو خراسان، پژو پارس ایران‌خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران‌خودرو و پژو پارس ایران‌خودرو فارس همگی سه۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو ۴۰۵ ایران‌خودرو خراسان و پژوپارس صنایع خودروسازی فردا نیز سه ستاره کیفی کسب کردند.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا چهار ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییک‌آر پارس‌خودرو، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن کاشان و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز سه ستاره دریافت کردند.

۳ خودروی سنگین با ۵ ستاره کامل کیفی

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K بهمن دیزل موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

همچنین کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده FAWJ۶ سیباموتور و کشنده نیوفوتون  AUMAN H۴ ایران‌خودرو دیزل چهار ستاره‌ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C۷ متعلق به شرکت پیلسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش مینی‌بوس نیز مینی‌بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل پنج ستاره کیفی به دست آورد و مینی بوس آرین شرکت ایران‌خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی را به دست آورد.

 پیشتر وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان برای تامین نیاز داخل باید ضمن برنامه‌ریزی برای افزایش کمی محصولات خود، بیش از پیش در مسیر ارتقای کیفی و تولید خودروی باکیفیت و در شان مردم گام بردارند.

     ایرنا برچسب ها: خودرو ، وزارت صنعت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خودرو وزارت صنعت ستاره کیفی را از آن خود ستاره کیفی به دست آورد پژو پارس ایران خودرو نیز سه ستاره کیفی ایران خودرو دیزل چهار ستاره کیفی ستاره کامل کیفی فهرست قیمتی شرکت سایپا بهمن دیزل پنج ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در بازدید سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان نخبه رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک و استادان دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید بهشتی در تشریح دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس وظیفه خطیر تأمین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را عهده‌دار است و ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۵ میلیون لیتر بنزین و اجزای بنزینی، ۱۶ میلیون لیتر نفت‌گاز و نفت سفید، ۲ هزار تن گاز مایع و محصولاتی دیگر از جمله انواع نفتا و حلال‌ را دارد.

وی ادامه داد: این پالایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده بنزین کشور وظیفه و مأموریت خطیر تولید حداکثری و تأمین فرآورده راهبردی بنزین مورد نیاز کشور را عهده‌دار است و همچون گذشته در اولویت برنامه‌های راهبردی این پالایشگاه قرار دارد.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: این شرکت در شرایطی که به‌طور مستقیم از سوی استکبار جهانی تحت تحریم قرار گرفت با شگفتی‌ توانست افزایش ۶۲ درصدی درآمدهای عملیاتی را رقم بزند و عنوان برترین شرکت ایران اسلامی را از آن خود کند.

جعفرپور افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این مدت با تکیه بر دانش و خلاقیت‌های جوانان این مرز و بوم و برپایی رویداد تقاضامحور نسبت به شناسایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کرد و افزون بر آن دومین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای فرآیندی را به انجام رساند. راه‌اندازی واحد تصفیه هیدروژنی نفت‌گاز این پالایشگاه و افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی و فراهم شدن امکان صادرات نفت سفید و افزایش تولید بنزین از دیگر دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بوده است تا شاهد افزایش تولید، صادرات و کیفیت فرآورده‌های بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان باشیم.

وی تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برای انجام مطالعاتی جامع با رویکرد ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات با استفاده از ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه، برنامه جامع طرح‌های آتی توسعه‌ای را تدوین کرده و در این طرح، تولید بالغ بر ۴۵۰ هزار تن آمونیاک در سال با استفاده از هیدروژن مازاد تولیدی پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است که از دستاوردهای این طرح می‌توان به جلوگیری از هدررفت هیدروژن در شبکه سوخت پالایشگاه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات همواره کسب دستاوردهای نو و ارزشمند در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را دنبال خواهیم کرد تا شاهد درخشش بیش از پیش ایران اسلامی بر قله‌های افتخار باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا نیز با تحسین دستاوردها و برنامه چشم‌انداز این پالایشگاه راهبردی کشور و با اشاره به پیشرفت‌های قابل ستاره خلیج‌فارس و شکست تحریم‌ها در این مجموعه عظیم نفتی کشور گفت: آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌های صنعت نفت کشور امیدآفرین خواهد بود.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی به‌دنبال ناامیدی جوانان ما هستند، اما ما در این سفرهای علمی در پی این هستیم که حس اعتماد به نفس و اعتماد ملی، خودباوری و «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور بگذاریم.

سرلشکر رحیم صفوی به همراه دانشجویان همراه از بخش‌های مختلف بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان