Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@09:57:13 GMT

کرونا شرق استان کرمان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۶۲۰۰

کرونا شرق استان کرمان را تعطیل کرد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این زمینه گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونای شرق استان کرمان ۴۸ ساعت دیگر حالت فوق‌العاده محدودیت های کرونایی در شهرستان بم تمدید شد و همچنین به منظور کنترل شرایط ۳ شهرستان شرقی نرماشیر، فهرج و ریگان نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۶ تا ۱۷تیرماه تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از همراهی بازاریان، کارخانه‌ های خودروسازی و واحدهای تولیدی منطقه ویژه ارگ جدید در همراهی با مصوبات ستاد کرونا تشکر کرد.

صنوف ضروری و سازمان‌های خدمات رسان با ۵۰ درصد نیرو خدمات ارائه خواهند کرد.

 به گفته فرماندار بم فعالیت بانک‌ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله انجام کارهای داخلی بانک است.

فرماندار بم تاکید کرد: تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است و در صورت رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان و اصناف، محدودیت‌ها مجدد تمدید خواهد شد.

به دنبال سرایت ویروس نوع دلتای کرونا از مرزهای جنوبی و شرقی استان کرمان، ۱۶ شهرستان این استان در شرایط قرمز قرار گرفته اند و محدودیت های کرونایی در آنها اعمال شده است.

برچسب‌ها کرونا بم در خانه بمانیم محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بم در خانه بمانیم کرونا بم در خانه بمانیم محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است

محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نود و هفتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به سیاست انقباضی در حوزه بانکی عنوان کرد: اقتصاد کشور به بانک عادت کرده و ادامه این روند در حوزه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی، چالش جدی به وجود می‌آورد و شرکت‌ها در کار معمول و سرمایه در گردش خود می‌مانند. 

وی در مورد حقوق معادن و بازگشت آن به استان‌ها گفت: حقوق معادن و بازگشت آن قانون دارد و لذا تغییر در محل خرج آن هم باید منبع و مرجع قانونی داشته باشد. 


استاندار کرمان به بانک‌های خصوصی و عدم مشارکت آنها در حوزه سرمایه‌گذاری نیز پرداخت و گفت: بانک‌های خصوصی در کل کشور مورد گلایه هستند و در استان هم هیچ کمکی نکردند؛ به غیر چند مورد سرمایه‌گذاری که داشتند، اما بعضی از آنها مفری برای فرار سرمایه شده‌اند. 


فداکار گفت: با ایجاد انگیزه، مبالغ زیادی از پول مردم در بانک‌های خصوصی گذاشته می‌شود، اما مشخص نیست پول در کجاست و به چالش تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا