Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اعضاء منتخب شورای اسلامی شهر مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد. خبرگزاری میزان - غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اعضاء منتخب شورای اسلامی شهر مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در مجتمع قضایی ولایت مشهد انجام شد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از حماسه آفرینی مردم شریف و بزرگوار در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا؛ این انتخاب را به منتخبان مردم مشهد تبریک گفت و افزود: مردم به منتخبان خود اعتماد کردند و پاسخ این اعتماد امیدبخش و شورآفرین را باید با کار جهادی و تلاش مضاعف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مردم بزرگوار علی رغم وجود کمبود‌ها و تمامی مشکلات اقتصادی و توطئه‌های دشمنان، با نیت پاک و با عزم راسخ پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و بنابراین هیچگونه انتظاری به جز خدمت صادقانه از مسئولان ندارند.

صادقی شورا‌های اسلامی شهرو روستا را از مظاهر جمهوریت نظام دانست و افزود: تجربه به ما نشان داده که در مقاطع سخت و حساس هر کجا از ظرفیت‌های مردمی استفاده کردیم شاهد پیروزی بودیم و امروز نیز شورا‌ها برای تضمین موفقیت خود می‌بایست از تمام ظرفیت‌های موجود قانونی و مردمی برای حل معضلات و مشکلات کنونی استفاده کنند.   بیشتر بخوانید: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های کلان شهر مشهد گفت: منتخبان به خوبی با ظرفیت‌های عظیم شهر مقدس مشهد آشنا هستند و بر همین اساس باید با افقی بلند و طبق یک برنامه علمی – عملی با استفاده از هم افزایی بین بخشی و سازمانی در پی ارائه خدمت و حل مشکلات به ویژه مسائل حاشیه شهر باشند ما هم در کنار آن‌ها و سایر خدمتگزاران به مردم هستیم.

وی با اشاره به وضعیت حاشیه شهر مشهد خاطرنشان کرد: برای حل مسائل حاشیه شهر می‌بایست از ظرفیت‌های مردم به طور مطلوب استفاده کرد و شهروندان را برای بهسازی، نوسازی و توانمندسازی حاشیه به استمداد طلبید تا در سایه یک مشارکت همگانی شاهد کاهش مشکلات در این بخش باشیم.

صادقی افزود: همه ما خادمان مردم هستیم و به جز خدمت به مردم شأن دیگری نباید برای خود قائل باشیم؛ چرا که مردم برای خدمت گذاری به منتخبان خود رأی داده اند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی انتخابات اخیر را یکی از نشانه‌های قدرت نظام اسلامی دانست و افزود: میدان برای خدمت به مردم باز است و هیچگونه عذر و بهانه‌ای نیز برای کم کاری از سوی مسئولان وجود ندارد.

وی با تقدیر از منتخبان مردم شریف مشهد که خود را در معرض آزمونی بزرگ قرار داده اند؛ اظهار امیدواری کرد؛ در سایه تلاش، وحدت و همدلی شاهد ارتقاء شاخص‌های ارائه خدمات هرچه مطلوبتر به مردم شریف و بزرگوار باشیم و افزود: دستگاه قضایی با تمام توان از مدیران شجاع، خدوم و قانونمند حمایت خواهد کرد.

در این دیدار منتخبان مردم در دوره جدید شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره بر عهد و پیمان خود با مردم، بر لزوم وفاق و همدلی بین تمامی گروه‌ها و جریان‌ها برای خدمت صادقانه به مردم، تلاش جهادی در جهت حل معضلات و مشکلات مردم، توجه ویژه به حاشیه شهر، تلاش در جهت توسعه متوازن شهری، نگاه ویژه به مسائل فرهنگی، اعمال نظارت بر کلیه فرایندها، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی و مردمی برای حل مشکلات و امید آفرینی در جامعه تأکید کرد و به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و از حضور معنادار مردم شریف و بزرگوار در پای صندوق‌های رأی در فرایند انتخابات اخیر تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی شورای شهر انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی شورای شهر انتخابات رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی شورای اسلامی شهر مشهد دادگستری خراسان رضوی خراسان رضوی حاشیه شهر مردم شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست شورای رابطین امور بانوان و خانواده با عنوان (شبکه‌سازی و مشارکت جهت بهبود وضعیت زنان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی) در سال ۱۴۰۳ در محل سالن کنفرانس شهید سلیمانی واحد تربت‌حیدریه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این نشست اظهار کرد: خیزش سراسری دانشجویان کشور‌های مختلف در حمایت از مردم مظلوم غزه در فلسطین گام مؤثری در شناخت فجایع و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است و ما دانشگاهیان نیز باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی که حامی صلح و عدالت در جهان است دفاع کنیم.

محمد حاتمی، تکریم جایگاه بی‌بدیل زنان و خانواده را علت اساسی سلامت جامعه دانست و توضیح داد: ۵۶ درصد از جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه را خواهران تشکیل داده‌اند و اقبال جامعه و خانواده به سمت این دانشگاه نسبت به سال گذشته افزایش یافته و زمینه‌های لازم برای رشد و مشارکت بانوان و پیگیری مطالبات آنان از اقدامات مهم این دانشگاه بوده است.

مهدی رهنما معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه هم موضوع خانواده را مهم‌ترین شاکله در تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد که با فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی صحیح در شورای رابطین امور بانوان و خانواده تصمیم‌ها و خروجی مناسبی به نفع جامعه دانشگاهی تنظیم و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مسئول امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی هم به جایگاه بانوان و اهمیت آن در سازمان‌ها پرداخت و ادامه داد: در راستای اهداف و وظایف شورای رابطین امور بانوان و خانواده، هم‌اندیشی تبیین و استفاده از تجربیات رابطین واحد‌های دانشگاهی در هسته‌های فکری باید با تشکیل تیم‌هایی پویا و طرح برنامه‌هایی در موضوع مهارت‌افزایی، مسائل مربوط به خانواده را آسیب‌شناسی کنیم و با کانون زینت عفیفانه مشکلات حجاب و عفاف را به حداقل برسانیم.

لیلا قائمی  تأکید کرد: اقدامات و عملکرد شبکه پایش سلامتی نشاط برای دانشجویان دختر با استفاده از الگوی سند تحول و تعالی که رویکرد حل مسئله با هدف تدوین برنامه‌های جامع دارد و مأموریت اصلی ایجاد و تقویت خانواده متعالی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و توانمندی بانوان براساس شرایط منطقه‌ای استان خراسان‌رضوی ضروری است.

وی توضیح داد: با تشکیل جلسات در این شوراها، تصمیمات اتخاذ شده در شورای راهبردی استان خراسان‌رضوی مطرح و مصوب و به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

مسئول امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی ابراز امیدواری کرد که سیاست‌های مدیریتی در استان با ایجاد این طرح اجرایی و عملیاتی شود.

در ادامه حاضران با حضور در گلزار پنج شهید گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در پایان با توجه به عملکرد و فعالیت‌های مناسب حوزه امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نیمسال دوم ۱۴۰۲ از رویا نداف تجلیل و سپس فضا‌های اختصاصی مادران و کودکان و فضای دخترانه ـ باشگاه دخترانه بازدید و افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد