Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید تجمعی خرداد شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان بار دیگر سه رقمی شده و از مرز ۱۰۶ هزار تن عبور کرده است. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام شانا، از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان دهم تیرماه امسال، تولید تجمعی پتروشیمی شهید تندگویان به بیش از ۳۲۰ هزار تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال بالغ بر ۵۵ هزار تن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش‌بینی می‌شود امسال با اجرای چند طرح رفع گلوگاه‌ها و موانع تولید در واحد‌های «سی‌تی‌ای» یک و ۲، واحد‌های پلیمری، تعویض، نوسازی و بازسازی تعدادی از تجهیزات دوار، کمپرسورها، مبدل، دکانتر و… واحد‌های فرآیندی و عملیاتی، زمینه پایداری و افزایش تولید محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهید تندگویان فراهم شود.

 با اجرای یک پروژه عظیم رفع گلوگاه‌ها و موانع تولید در اردیبهشت‌ماه در حالی زمینه تولید پایدار در این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات فراهم شده که تولید تجمعی خرداد این شرکت پتروشیمی بار دیگر سه رقمی شده و از مرز ۱۰۶ هزار تن عبور کرده است.

پتروشیمی شهید تندگویان، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و راهبردی پلی‌اتیلن ترفتالات‎ (PET) ‎و اسید ترفتالیک خالص‎ (PTA) ‎در کشور است. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گرید‌های مختلف‎ PET ‎را دارد.   بیشتر بخوانید: پتروشیمی بندرامام بخش عمده‌ای از تحریم‌های ظالمانه را بی‌اثر کرد

 

انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نفت پتروشیمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت پتروشیمی پلی اتیلن ترفتالات هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم اردیبهشت  با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافته و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است. 

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

محصولات شرکت مس شهید باهنر  در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی،  اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده است. 

در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آنها کامل شده عرضه کرده‌اند. 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.   

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد