Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح مدیرکل امور حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان نسبت به پاسخ فدراسیون ژیمناستیک به اظهارات دکتر مهدی علی نژاد با استناد به نامه این اداره کل واکنش نشان داد و تاکید کرد که از نامه مورد نظر مصادره به مطلوب اتفاق افتاده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان در این رابطه ادامه داد: در گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک به نامه اداره کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان استناد شده و متکی به آن نتایج اخذ شده که نه تنها منطبق بر واقع نبوده و به نوعی قابل تأمل می باشد بلکه وفق قوانین و مقررات جاری نیز نیست؛ گویا هدف از مطلب منتشره نه بیان واقعیت حاکم بر موضوع و تشریح مکانیزم نحوه و کیفیت ارزیابی صلاحیت نامزدهای مسئولیت ریاست فدراسیون توسط مرجع اداری مربوطه بلکه تشویش اذهان عمومی بوده است که به هیچ وجه قابل قبول و موجه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : «آنچه در نامه اداره کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان قید شده، تصریح به مفاد قوانین و مقررات و نیز اصل ۳۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد و به نظر می رسد در مطلب منتشره توسط روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، نوعی مصادره به مطلوب اتفاق افتاده است.

فلاح در قالب توضیح پایانی اظهار داشت: در نامه مورد نظر قید شده که بررسی صلاحیت از طریق مراجع ذیصلاح برابر مقررات خواهد بود و ارتباطی به مراتب فوق نخواهد داشت.» به بیان دیگر از نظر حقوقی، هیچگونه تعرضی به جایگاه اداری و صلاحیت قانونی کمیسیون تطبیق شرایط داوطلبین مذکور در بند ۸ ماده ۱ و ماده ۸ آئین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب رئیس فدراسیونهای ورزشی در مقام رسیدگی نسبت به شایستگی های قانونی و اداری نامزدهای مسئولیت ریاست فدراسیون نداشته و کمیسیون مزبور، مرجع اداری و قانونی ذی ربط به منظور احراز صلاحیت اشخاص متقاضی کسب عنوان ریاست فدراسیون به شمار می رود. لذا هرگونه اظهارنظر برخلاف مراتب معنونه، غیر مستند و غیر مستدل و فاقد وجاهت قانونی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش