Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بالاترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی با ۶۰.۱ درصد است و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان تهران در استان تهران با ۲۴.۱ درصد است.

به گزارش ایمنا، سید اسماعیل موسوی، میزان مشارکت در ۳۱ شهرستان مرکز استان در کشور را به تفکیک اعلام کرد و گفت: بالاترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی با ۶۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد است و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان تهران در استان تهران با ۲۴.۱ درصد است.

موسوی با یادآوری اینکه میزان کلی مشارکت در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری ۴۸.۸ درصد بوده است؛ تصریح کرد: ۶ شهرستان، شامل؛ بیرجند، بجنورد، کرمان، بندر عباس، قم و ساری در این انتخابات، مشارکت بالای ۵۰ درصدی داشته‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 505522

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید اسماعیل موسوی رئیس ستاد انتخابات کشور انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ستاد انتخابات کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۱ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با حدود دو میلیمتر در لردگان گزارش شد.
نوروزی از بارش‌ها پراکنده در اوایل هفته آینده خبر داد.

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند