Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@08:30:42 GMT

بهترین مهاجم فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ سری آ کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۸۵۶۳

بهترین مهاجم فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ سری آ کیست؟

پس از پریمیر لیگ و لالیگا، به سراغ بهترین های سری آ رفتیم.در ادامه مهاجم های این لیگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اختصاصی طرفداری| پس از ۹ فصل، اینترمیلان فاتح فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ سری آ شد و تیم های میلان و آتالانتا و یوونتوس در رده های بعدی قرار گرفته و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردند. در این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین وینگر های این لیگ برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰. ژائو پدرو

مهاجم نوک ۲۹ ساله و ۱۹۰ سانتی متری کالیاری در فصل گذشته در ۳۷ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۶ گل و ۳ پاس گل و دقت پاس ۷۴ درصدی شده است. پدرو در هر بازی به طور متوسط ۲ شوت در چارچوب، ۴۰ بار لمس توپ، خلق ۱۰ موقعیت خطرناک (در طول فصل) و ۴۹ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۸ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. پدرو در این فصل ۶ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۱ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۴ کارت زرد دستاورد پدرو از داوران بوده و ۳ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۱۲ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۲۵ میلیون یورو است.

۹. آندره آ بلوتی

بلوتی ۲۷ ساله و ۱۸۱ سانتی متری که ملیتی ایتالیایی دارد و یکی از بهترین مهاجم های تورینو در فصل گذشته بوده است که در ۳۵ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۳ گل و ۶ پاس گل و دقت پاس ۶۹ درصدی شده است. بلوتی در هر بازی به طور متوسط ۳ شوت در چارچوب، ۳۹ بار لمس توپ، خلق ۱۳ موقعیت خطرناک(در طول فصل) و ۵۸ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۳ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. بلوتی در این فصل ۶ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۲ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در فصل گذشته ۴ کارت زرد دریافت کرده و ۵ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۳۸ شده است. ارزش این مهاجم در بازار ۳۳ میلیون یورو است.

۸. زلاتان ابراهیموویچ

مهاجم نوک ۳۹ ساله و ۱۹۵ سانتی متری میلان در فصل گذشته در ۱۹ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۵ گل و ۲ پاس گل و دقت پاس ۷۲ درصدی شده است. ایبرا در هر بازی به طور متوسط ۴.۳ شوت در چارچوب، ۴۲ بار لمس توپ، خلق ۲ موقعیت خطرناک (در طول فصل) و ۵۰ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۷ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. ایبرا در این فصل ۱۴ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۲ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۲ کارت زرد و ۱ کارت قرمز دستاورد ایبرا از داوران بوده و ۵ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۴۳ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۴ میلیون یورو است.

۷. دوان زاپاتا

زاپاتا ۳۰ ساله و ۱۸۹ سانتی متری که ملیتی کلمبیایی دارد و یکی از بهترین مهاجم های آتالانتا در فصل گذشته بوده است که در ۳۷ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۵ گل و ۹ پاس گل و دقت پاس ۸۰ درصدی شده است. زاپاتا در هر بازی به طور متوسط ۲.۷ شوت در چارچوب، ۳۷ بار لمس توپ، خلق ۹ موقعیت خطرناک(در طول فصل) و ۴۰ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۱ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. زاپاتا در این فصل ۲۱ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۲ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او ۳ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۶.۹۷ شده است. ارزش این مهاجم در بازار ۳۴ میلیون یورو است.

۶. دوشان ولاهوویچ

مهاجم نوک ۲۱ ساله و ۱۹۰ سانتی متری فیورنتینا در فصل گذشته در ۳۷ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲۱ گل و ۳ پاس گل و دقت پاس ۶۶ درصدی شده است. ولاهوویچ در هر بازی به طور متوسط ۲ شوت در چارچوب، ۳۳ بار لمس توپ، خلق ۳ موقعیت خطرناک (در طول فصل) و ۵۰ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۱ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. ولاهوویچ در این فصل ۱۲ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۲ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۱ کارت زرد دستاورد ولاهوویچ از داوران بوده و ۳ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۰۱ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۴۰ میلیون یورو است.

۵. چیرو ایموبیله

ایموبیله ۳۱ ساله و ۱۸۵ سانتی متری که ملیتی ایتالیایی دارد و یکی از بهترین مهاجم های لاتزیو در فصل گذشته بوده است که در ۳۵ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲۰ گل و ۶ پاس گل و دقت پاس ۷۴ درصدی شده است. ایموبیله در هر بازی به طور متوسط ۳.۴ شوت در چارچوب، ۳۸ بار لمس توپ، خلق ۱۱ موقعیت خطرناک(در طول فصل) و ۵۷ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۲ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. ایموبیله در این فصل ۱۶ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۱ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در  فصل گذشته ۳ کارت زرد  و ۱ کارت قرمز دریافت کرده و ۴ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۲۵ شده است. ارزش این مهاجم در بازار ۳۷ میلیون یورو است.

۴. لائوتارو مارتینز

مهاجم نوک ۲۳ ساله و ۱۷۵ سانتی متری اینترمیلان در فصل گذشته در ۳۸ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۷ گل و ۶ پاس گل و دقت پاس ۶۸ درصدی شده است. مارتینز در هر بازی به طور متوسط ۳ شوت در چارچوب، ۲۹ بار لمس توپ، خلق ۹ موقعیت خطرناک (در طول فصل) و ۵۱ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۴ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. مارتینز در این فصل ۱۲ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۹ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۵ کارت زرد دستاورد مارتینز از داوران بوده و ۵ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۱۷ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۷۵ میلیون یورو است.

۳. لوییس موریل

موریل ۳۰ ساله و ۱۷۸ سانتی متری که ملیتی کلمبیایی دارد و یکی از بهترین مهاجم های آتالانتا در فصل گذشته بوده است که در ۳۶ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲۲ گل و ۹ پاس گل و دقت پاس ۷۵ درصدی شده است. موریل در هر بازی به طور متوسط ۲.۵ شوت در چارچوب، ۳۱ بار لمس توپ، خلق ۶ موقعیت خطرناک(در طول فصل) و ۵۹ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۱ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. موریل در این فصل ۱۲ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۰ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در این فصل هیچ کارت زردی دریافت نکرده و ۴ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۳۲ شده است. ارزش این مهاجم در بازار ۳۲ میلیون یورو است.

۲. کریستیانو رونالدو

مهاجم نوک ۳۶ ساله و ۱۸۷ سانتی متری یوونتوس در فصل گذشته در ۳۳ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲۹ گل و ۳ پاس گل و دقت پاس ۸۲ درصدی شده است. رونالدو در هر بازی به طور متوسط ۵ شوت در چارچوب، ۴۸ بار لمس توپ، خلق ۵ موقعیت خطرناک (در طول فصل) و ۶۱ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۲ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. رونالدو در این فصل ۲۷ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۱ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. ۳ کارت زرد دستاورد رونالدو از داوران بوده و ۵ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۴۵ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۴۷ میلیون یورو است.

۱. روملو لوکاکو

لوکاکو ۲۸ ساله و ۱۹۱ سانتی متری که ملیتی بلژیکی دارد و بهترین مهاجم اینترمیلان در فصل گذشته بوده است که در ۳۶ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲۴ گل و ۱۱ پاس گل و دقت پاس ۷۳ درصدی شده است. لوکاکو در هر بازی به طور متوسط ۲.۷ شوت در چارچوب، ۳۵ بار لمس توپ، خلق ۱۰ موقعیت خطرناک(در طول فصل) و ۵۷ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۶ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. لوکاکو در این فصل ۱۹ موقعیت خطرناک را از دست داده است و همچنین آمار ۱۲ بار از دست دادن مالکیت توپ را نیز داراست. او در این فصل ۴ کارت زرد دریافت کرده و ۶ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۳۲ شده است. ارزش این مهاجم در بازار ۹۷ میلیون یورو است.

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد پاسخ تند باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یکی از بهترین مهاجم بازی به طور متوسط ۲ داوران بوده پاس گل و دقت پاس میلیون یورو ارزش این مهاجم شوت در چارچوب درصدی شده فصل گذشته همچنین او مهاجم نوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟

زی‌سان: مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

tags # عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟