Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ۳ ماه ابتدای امسال در بازار فیزیکی بورس انرژی ۲۳۸۱ قرارداد به ثبت رسیده که از این میان ۲۰۲۶ قرارداد تسویه شده و در عین حال تعداد کالا‌های معامله شده نیز به ۴۷ کالا رسیده که در نهایت ارزش کل معاملات را به   ۱۸ هزار و ۷۳۱ میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارزش معاملات به تفکیک گروه‌ها

این گزارش می‌افزاید: بر اساس آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، ارزش معاملات به تفکیک گروه‌ها در این دوره ۳ ماهه برای فرآورده‌های اصلی نفتی به یک هزار و ۱۵۶ میلیارد و ۱۲ میلیون تومان، فرآورده‌های ویژه نفتی به ۱۰ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان، فرآورده‌های گازی به  یک هزار و ۹۷۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، محصولات شیمیایی به  دو هزار و ۴۸ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان، سایر فرآوده‌های نفتی به دو هزار و ۸۸ میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان، نفت خام و گاز طبیعی به   ۶۲۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان، برق و انرژی‌های پاک به ۱۸۱ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان و ذغال سنگ و مشتقات آن ۴۴ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان بوده است.


ارزش انواع معاملات ۳ ماه ابتدایی ۱۴۰۰


همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده در پایان دوره ۳ ماه ابتدایی سال جاری ارزش انواع معاملات در کشف پریمیوم به ۱۲ هزار و ۲۴۶ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان،   نسیه به  یک هزار و ۱۶۹ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان و سلف به  ۵۱۲ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید

 شاخص کل بورس ۲۶ هزار واحد دیگر جهش کرد/۴۱۰ نماد مثبت در مقابل ۲۱۶ نماد منفی ارزش سه ماهه انواع تسویه


از سویی دیگر اطلاعات ارزش سه ماهه انواع تسویه نشان می‌دهد که ارزش تسویه برای خارج از پایاپای ۱۵ هزار و ۱۹۲ میلیارد ۷۱۹ و ۲۵۹ میلیون تومان، نقد ۲ هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان و با تضمین ۶۹ میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص

به گزارش خبرنگار مهر شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) با افت ۲۰۱۴۴ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، فولاد و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای حکشتی، وامید و نوری از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای فجهان، ودی و غصینو نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6090965 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا