Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمد عظمایی نایب رییس هیات امنای شهرک صنعتی شهید مدنی تبریز  گفت: در سال‌های آغازین تشکیل این شهرک به علت عدم نظارت شهرداری بر ساخت و سازها، واحد‌های تولیدی در آن به صورت استاندارد و اصولی ساخته نشده اند و این موضوع هم اکنون مشکلاتی را در تامین برق، گاز و آب برای واحد‌های صنعتی مستقر در این شهرک ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه حدود ۹۰ درصد از واحد‌های تولیدی این شهرک از نعمت گاز بی بهره هستندافزود: این شهرک صنعتی نزدیک‌ترین شهرک و کوی صنعتی به تبریز بوده، ولی از نعمت‌های اولیه مانند آب آشامیدنی، گاز و راه دسترسی بی بهره است.

او گفت: نبود راه دسترسی استاندارد از اصلی‌ترین مشکل صاحبان واحد‌های تولیدی و شاغلان این واحد‌ها به شمار می‌رود و مشکلات عدیده‌ای برای این افراد ایجاد کرده است.

نایب رییس هیات امنای شهرک صنعتی شهید مدنی تبریز ادامه داد: این شهرک قبل از اجرای اتوبان تبریز - سهند دارای راه دسترسی مناسب قانونی از زیر پل موجود در آزادراه شهید کسایی بود که با اجرای این اتوبان این راه قطع شد و با وجود وعده‌ها و قول‌های متولیان این اتوبان و مدیران ارشد استانی برای ایجاد راه دسترسی مناسب، هنوز این امکان برای تردد آسان فعالان این شهرک فراهم نشده است.

عظمایی گفت: در سال ۹۳ بر اساس نقشه طرح تفصیلی مصوب استان مقرر شده بود برای تردد خودرو‌ها به این شهرک تقاطع غیرهمسطح اجرا شود در حالی که حدود ۲ سال است که این طرح کنار گذاشته شده است.

اوافزود: در پاییز سال ۹۸ و قبل از آغاز جدی اجرای اتوبان تبریز - سهند، هیات امنای این شهرک مکاتبات مختلفی با شرکت عمران شهر جدید سهند و شهرداری منطقه هفت تبریز انجام دادند و براساس آن مقرر شد شرکت عمران شهر جدید سهند راه دسترسی این شهرک را براساس طرح تفصیلی اجرا کند.

اوبا اشاره به اینکه این شرکت تاکنون از اجرای این طرح سر باز زده است، یادآوری کرد: بعد از اجرای اتوبان تبریز - سهند تنها یک راه ورود آن هم بدکیفیت‌تر و دورتر از راه قبلی و پس از طی مسیر از وادی رحمت به این شهرک تعریف شد، ولی نسبت به ارایه راه خروج اصلا اهمیت داده نشد.

نایب رییس هیات امنای شهرک صنعتی شهید مدنی تبریز با اشاره به اینکه اراضی این شهرک به نام شهرداری منطقه هفت تبریز بوده و به شرکت شهرک‌های صنعتی استان تعلق ندارد، گفت: شهرداری منطقه هفت به عنوان متصدی این شهرک و با وجود اخذ پول‌های هنگفت از بابت عوارض و سایر موارد از واحد‌های تولیدی در رفع مشکلات آن با صاحبان این واحد‌ها همکاری نمی‌کند.

عظمایی اجرای تقاطع غیرهمسطح برای ورود و خروج خودرو‌ها به این شهرک بر اساس طرح تفصیلی مصوب استان را خواستار شد.

شهرک صنعتی مدنی تبریز، اولین شهرک صنعتی در شمال غرب کشور بوده که در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی واحدهای تولیدی واحد های تولیدی راه دسترسی هیات امنای واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل