Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@10:59:07 GMT

رسمی ؛ تمدید قرارداد ستاره کهنه کار آبی ها

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۹۵۷۶

رسمی ؛ تمدید قرارداد ستاره کهنه کار آبی ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد الکساندر کولاروف، مدافع صربستانی و ۳۵ ساله اینترمیلان تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ تمدید شد.

یک سال قبل بود که آنتونیو کونته نام الکساندر کولاروف را در لیست خرید خود قرار داد و مدیران نراتزوری این مدافع باتجربه را جذب کردند. اگرچه کولاروف در قهرمانی اینتر در سری آ نقش چندانی ایفا نکرد و کونته نیز از این تیم جدا شد، اما او برای یک فصل دیگر در رختکن نراتزوری باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اخباری در مورد ملاقات الکساندر کولاروف با هموطن خود سیناشا میهایلوویچ و احتمال انتقال این مدافع ۳۵ ساله به تیم بولونیا در فصل تابستان منتشر شده بود. اما به نظر می رسد سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید اینتر خواهان ماندن کولاروف در رختکن تیم خود شده و به همین دلیل مدیران باشگاه یک فصل دیگر قرارداد او را تمدید کردند.

البته الکساندر کولاروف برای ماندن در اینترمیلان حاضر به کاهش دستمزد خود شده است. او در اولین فصل حضور در این باشگاه سه میلیون یورو دریافت می کرد، اما این رقم برای فصل دوم به یک و نیم میلیون تقلیل خواهد یافت. اشلی یانگ، دیگر مدافع کناری و باتجربه اینتر در ابتدای تابستان از این تیم جدا شد، اما در نهایت الکساندر کولاروف در سن سیرو ماندنی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینترمیلان الکساندر کولاروف سری آ الکساندر کولاروف اینترمیلان سری آ نقل و انتقالات فوتبال اروپا الکساندر کولاروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند.

دانلود (52MB)

دیگر خبرها

  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم