Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:01:20 GMT

تساوی فولاد و پرسپولیس در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۹۹۵۵

تساوی فولاد و پرسپولیس در نیمه اول

مصاف فولاد و پرسپولیس در نیمه نخست، گلی در بر نداشت و دو تیم با تساوی راهی رختکن شدند.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران، فولاد خوزستان از ساعت ۲۱:۱۰ میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.

بازی با فشار اولیه فولاد و کسب سه کرنر متوالی شروع شد اما رفته رفته پرسپولیس به خود آمد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت ولی دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۶ شوت فنی و ناگهانی امید عالیشاه از فاصله حدودا ۲۰ متری با اختلاف بسیار اندک بیرون رفت. ۱۰ دقیقه بعد، اعتراض کنعانی‌زادگان به تصمیم داور و شروع سریع بازی توسط فولادی‌ها، باعث ضد حمله خوردن پرسپولیس شد ولی سیدجلال حسینی به موقع جلوی حرکت پریرا را گرفت و توپ را دور کرد.

این دیدار در نیمه اول به علت فشار بالای بازی هیچ موقعیت خطرناکی نداشت و بازی کاملا در میانه میدان در جریان بود.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک (کارت زرد)، احمد عبدالله‌زاده، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی،  محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!

 تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در اتفاقی باورنکردنی در این مسابقه گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد! شاگردان مارینوس اوزونیدیس در هر نیمه با لباس‌های متفاوتی به زمین رفتند. گل‌گهر در نیمه اول با لباس اصلی خود یعنی سرمه‌ای وارد زمین شد ولی نیمه دوم را با لباس سفید آغاز کرد!

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • مدعیان پیروز شدند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند