Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی پدیده به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ‌برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پدیده به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پدیده: 

محمد جوادکیا، محمد عرفان معصومی، احمد الجبوری، حسین مهربان، حسام پورهاشم، رضا یزدان دوست، یوسف وکیا، احسان حسینی، صادق صادقی و امیرحسین کریمی و امین قاسمی نژاد

 

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

احمد گوهری، سیروان قربانی، مصطفی ناییج‌پور، بهروز نوروزی فرد، محمدمهدی محبی، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، مسلم مجدمی، میثم تهی‌دست، ساسان حسینی و مهران امیری

 

بیشتر بخوانید: امید ۸ تیم لیگ برتری به تصاحب جایگاه استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: پدیده نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده پدیده نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا