Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:01:10 GMT

تساوی شمال و جنوب کنار ساحل اروند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۰۵۱۲

تساوی شمال و جنوب کنار ساحل اروند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه شب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در آبادان تیم صنعت نفت آبادان مقابل میهمان خود نساجی مازندران، به تساوی یک بر یک دست یافت.

گل اول صنعت نفت را در این دیدار محمود مطلق‌زاده در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند و مهدی شیری در آخرین وقت‌های اضافه نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم نیز در قائم‌شهر، روز ۲۱ دی‌ماه سال گذشته با تک گل طالب ریکانی، به سود زردپوشان آبادانی خاتمه یافته بود.

محمد رضا اکبریان قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و آقایان  مهدی عالیقدر و محمد عطایی وی را در امر قضاوت این دیدار یاری کردند. اکبریان در این دیدار حامد فلاح‌زاده را از تیم صنعت نفت با کارت زرد خود جریمه کرد.

پورموسوی در ترکیب این روز تیمش از حامد فلاح‌زاده در چارچوب دروازه استفاده کرد و در سایر خطوط محمد طیبی، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امید حامدی‌فر، سیدفاخر تهامی، طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی و رضا خالقی‌فر را به‌کار گرفت.

در مقابل نیز فراز ساکت الهامی تیم خود را با ترکیب  نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، عبدالکریم اسلامی، امیر مهدی جانملکی، بهزاد داودی، محمود قاید رحمتی، رضا دهقانی.  اکبر صادقی به تقابل با صنعت نفت فرستاد.

صنعت نفت آبادان با این تساوی، ۳۳ امتیازی شد و در مکان دهم جدول باقی ماند، این تیم در هفته آینده این رقابت‌ها، روز شنبه نوزدهم تیرماه در اصفهان مهیمان تیم مدعی سپاهان خواهد بود، دیدار رفت دو تیم در آبادان با  نتیجه دو بر یک به‌سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران هفته 26 فدراسیون فوتبال سازمان لیگ ورزش خوزستان آبادان خرمشهر اهواز خبرگزاری فارس استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند