Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فریدون حسنوند سه شنبه شب در نشست شورای اداری اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری افزود:رییس مجلس شورای اسلامی در این راستا دستورهایی به کمیسیون ها دادند و کمیسیون انرژی هم برای حل مطالبات مردم و رفع مشکلات برنامه ریزی کرده است.

وی با تاکید بر تلاش جدی این کمیسیون برای عبور از بحران های حوزه برق و آب افزود:در سطح کلان جلسات مختلفی برگزار  و بازدیدهایی در بخش صنعت نفت انجام شده ضمن اینکه برای پیگیری مشکلات مردم در زمینه برق و آب هم اقدام هایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای ایجاد روحیه ناامیدی در مردم افزود:ملت هوشیار ایران اسلامی در برهه حساس انتخابات پاسخی کوبنده به دشمنان داد.

حسنوند با اشاره به اهداف اولیه شکل گیری انقلاب اسلامی افزود:ما راهی را انتخاب کرده ایم  که این مسیر باب میل دشمنان اسلام و انقلاب نیست و برای پیمودن این مسیر هزینه های زیادی باید پرداخت.

وی ادامه داد: برای این راه متعالی هزینه های زیادی پرداخت شده است ، این هزینه ها از سال ۱۳۴۲ تا به امروز به طرق مختلف پرداخت شده و خون های مطهر زیادی ریخته شده است.

وی اظهار داشت:جنگ های متعدد و تحمیلی و تحریم و تهدید  داشته ایم و شهدا و جانبازان زیادی در این مسیر تقدیم شد کمااینکه جنگ رسانه ای عظیمی از سوی دشمن هم راه اندازی شده است.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه طی این راه بزرگ و تحقق آرمان های ما نیازمند همت مردان و زنان بزرگی است افزود:در انتخابات همه دشمنان بسیج شدند تا با تحقق توطئه "نه به انتخابات"  ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را با فروپاشی مواجه کنند ضمن اینکه از ۲ سال قبل با فشارهای اقتصادی و رسانه ای برای ناامیدی مردم پررنگ تر از همیشه وارد عمل شدند.

حسنوند تاکید کرد:درایت و آگاهی رهبر عزیز انقلاب و هوشیاری ملت و برگزاری یک انتخابات پرشور و نشاط ،  بار دیگر ناامیدی دشمن را رقم زد.

وی با تشریح وضعیت مشکلات موجود در سطح کشور ادامه داد:مشکلات مختلفی در سطح جامعه داریم که نمی توان همه را دسیسه دشمن دانست بلکه حل بخشی از این مشکلات  نیازمند تدبیر و تلاش مضاعف مسوولین است وراه مقابله با این مشکلات ، بررسی و نهادینه کردن راهکارهای کوتاه مدت ، میان مدت و طولانی مدت است.

وی در بخش دیگری از مدیران خواست با حضور مستمر بین مردم ، به دغدغه های آنان پاسخ دهند.

حسنوند افزود:پروژه های بسیار بزرگی در شهرستان اندیمشک تحقق یافته و برای رفع موانع تولید و اشتغال و رونق اقتصادی تلاش جدی تری می شود.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت جدید ، روح تازه ای در جامعه دمیده می شود  و همه مدیران با انگیزه مضاعف برای حل دغدغه های مردم تلاش خواهند کرد.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم  با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم گفت:مدیران دستگاههای اجرایی موظفند با تلاش جدی برای رسیدگی به امور و مشکلات مردم گام بردارند.

پیمان جهانگیری افزود:زیرساخت های خوبی در شهرستان اندیمشک تحقق یافته و فرصت برای تقویت بخش اقتصاد و تولید در اندیمشک فراهم است.

وی با تجلیل از حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای ، از اعضای شورای تامین به پاس همکاری و تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به مناسبت های مذهبی بر لزوم اجرای شایسته برنامه های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد.

جهانگیری همچنین از مدیران دستگاههای ذیربط خواست با توجه به حساسیت شرایط کنونی و مشکل برق ، با قاطعیت نسبت به جمع آوری دستگاههای  تولید  ارز الکترونیکی اقدام  کنند.

عبدالله ابولپور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان هم گفت:ظرف یک سال و نیم اخیر در شهرستان اندیمشک ۴۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی احداث شده است که در سطح استان گام بزرگی محسوب می شود.

وی بیان کرد: برخورداری بخش روستایی اندیمشک از شبکه گاز بالای ۹۳ درصد است و در مجموع برخورداری گاز مناطق شهری و روستایی شهرستان اندیمشک بسیار عالی و سرآمد استان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان بیان کرد با تحقق این طرح های شاخص حوزه گازرسانی ، بستر لازم برای تقویت صنعت در اندیمشک مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه فرصت برای سرمایه گذاری در اندیمشک مهیا است ، گفت:در زمینه فولاد ، نیروگاهها ، پتروشیمی و شهرک های صنعتی شهرستان زیرساخت مناسب مهیا شده است.

برچسب‌ها کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند اندیمشک ریاست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند اندیمشک کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند اندیمشک ریاست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شهرستان اندیمشک کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «مصطفی رجبی مشهدی» از تزریق پنج هزار میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: بر اساس وعده، ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق و هم‌اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز پنج هزار میلیارد تومان برای دومین بار تزریق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه این اقدام یکی از گام‌های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم؛ همچنین در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

وی بیان کرد: به همین منظور ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند؛ البته در هفته گذشته سهم نیروگاه‌های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند